Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę moderatorów o wyjaśnienie. Wysyłam z allegro, płace prowizje, płace za smarta, więc allegro powinno się tym zająć @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Złożyłem reklamacje do DPD za błędnie naliczone opłaty dodatkowe. 19,99 do każdej paczki. Dostałem odpowiedź jedną odpowiedź do 14 paczek
Co z tymi przesyłkami jest nie tak ?
1000431194905U |
1000432471137U |
1000431195044U |
1000429014304U |
1000429529747U |
1000430059327U |
1000431908292U |
1000429014218U |
1000432471171U |
1000431908351U |
1000429014266U |
1000433029842U |
1000429014234U |
1000431908374U
|
Proszę o konkrety paczka była za szeroka ? za wysoka ? za długa ? za ciężka ?
Proszę, aby allegro wzięło się do roboty. Jest wiele tematów na forum. Wielu oszukanych sprzedawców przez DPD. Allegro jest pośrednikiem między DPD, a sprzedawcą, a jedynie co robi to bierze pieniądze !
@ALCkow pytasz ,, jak walczyć ? ,, Odpowiedź jest prosta i krótka , przytoczę staropolskie powiedzonko ,, tego kwiata to pół świata ,,
No właśnie nie. Chodzi o wysyłki w smart.
@ALCkow nie zrozumiałeś mojego przesłania więc przetłumaczę na wspólczesny . Osobiście z Pocztexem nie mam najmniejszych problemów tylko .... jest to przesyłka 48H i nie wszystkie docierają do klienta w dniu następnym . DPD kop... w tył.. już parę lat temu .
Pocztex jest o tyle nawet korzystniejszy, że więcej procentowo klientów wtedy wybiera Paczkomaty, więc płacisz mniejsze prowizje od wysyłki. Nie rozumiem syndromu sztokholmskiego sprzedawców, którzy ciągle się męczą z DPD.
Nikt z DPD nie powie Ci, co było z paczką nie tak. Naliczyli i tyle. Przy reklamacji będą się bawić w ciuciubabkę i czekać aż się tym znudzisz. Allegro NIC z tym nie zrobi, bo dzięki temu że DPD sobie w ten sposób dorobi, bierze od Allegro mniej za przesyłki w Smarcie. Wszyscy oprócz sprzedawców są zadowoleni. Jak walczyć? Przejść na Pocztę, dogadać się z nimi odnośnie podjazdów, jeśli chcesz odzyskać pieniądze od DPD, musisz iść do sądu. Legenda głosi, że ktoś kiedyś od nich na drodze reklamacji cokolwiek uzyskał. Ale to tylko legenda...
@ALCkow To co mogę Ci polecić w takiej sytuacji to złożenie odwołania od tej decyzji i jeśli reklamacja oraz odwołanie od niej zostaną rozpatrzone negatywnie, możesz w terminie 14 dni od otrzymania decyzji odmownej zwrócić się do nas z prośbą o pomoc przez ten formularz. W takich przypadkach będziesz zobowiązany do ponownego przedstawienia wszystkich faktów i dokumentów związanych z reklamacją, w tym całej korespondencji z przewoźnikiem.
Wasza wszelka pomoc przy reklamacjach z przewoźnikiem kończy się podtrzymaniem decyzji przewoźnika, a pisanie że pomożecie mija się z celem, bo nie jesteście od pomocy sprzedawcy, lecz od jego gnębienia!
Co zrobić? Usunąć kuriera DPD i uruchomić Pocztex. Poprawili się bardzo mocno i doręczają przeważnie w 24h paczki do klienta.
@sklepRTVSAT po mojemu czas doręczenia dla Ciebie jako sprzedawcy nie ma większego znaczenia , a klient z parciem na czas wybierze paczkomaty / zyskujesz na dopłacie do ,,smarka ,, /. Pocztex ok. 70% przesyłek doręcza na drugi dzień i nie ma problemu z odbiorem , pod nieobecność awizo , placówka pocztowa jest na każdym kroku ,a paczka na odbiór czeka 5 dni.
Nie do końca tak jest. serwis sprawdza w jakim czasie paczka dotarła do klienta a potem wystawia ocenę z jakości itd. Każdą naszą paczkę do klienta monitorujemy do czasu aż klient ją odbierze, i doskonale wiemy że przewoźnik Pocztex bardzo mocno się poprawił w dostawach i doręczają w 24h. Jak dobrze pamiętam w wakacje mają zmienić swoje nazwy usług, i paczki typu Pocztex Kurier24 i Pocztex Kurier48 mają ujednolicić czyli dostawa do adresata ma być w ciągu 24h. Także Inpost może czuć się zagrożony, i mam nadzieję że tak się stanie. Inpost potrafi również niszczyć towar w paczkach i za niego nie odpowiadać, natomiast Pocztex moim zdaniem działa bardzo dobrze i nie niszczą towaru, a jak coś zniszczą to sporadycznie i wypłacają odszkodowanie. Jeśli chodzi o Inpost w ciągu ostatnich trzech miesięcy zniszczyli mi conajmniej 30 paczek reklamacji żadnej nie uznali a allegro im tylko poklaskało. Sprzedawca stratny a Inpost i allegro mają swoje prowizje od kosztów dostawy.
@sklepRTVSAT czas dostarczenia nie jest oceniany , a jeśli masz na myśli informaję w ofertach , ,dostawa .... ,, to częstrzy wybór paczkomatów przez klientów znacząco poprawi wynik .
SKUTECZNOŚĆ WYSYŁKI: czas dostawy itp. allegro to wszystko weryfikuje, potem uzależnia to od pozycjonowania ofert.