Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wielu lat sprzedaję rośliny, których zimą się nie sadzi. Prowadzimy na allegro przedsprzedaż w miesiące zimowe natomiast wysyłki dopiero w marcu kiedy zaczyna się wiosna. Jak wprowadzać numery przesyłek i wysyłać rośliny do kupującego zimą ? Zatem w czas zimowy nigdy nie spełnimy warunku terminowego uzupełniania numerów przesyłek i zmusić kupującego do sadzenia roślin zimą. Dopiero wiosną nabywamy praw - zwykle z początkiem kwietnia, potem czekamy 21 dni na uprawomocnienie się prawa udziału w Programie Super Sprzedawca i te prawa nabywamy pod koniec kwietnia kiedy kończy się dla nas czas najbardziej intensywnej sprzedaży. Podobnie jesienią zanim w prowadzonej przedsprzedażny spełnimy warunek terminowego wprowadzania numerów przesyłek i nabędziemy praw do udziału w Programie Super Sprzedawcy jest listopad lub grudzień, miesiące w których ( zależy to od pogody )najczęściej się już nie sadzi. Jakie zatem dla nas korzyści udziału w programie Super Sprzedawcy dla nas sprzedających ( jesteśmy na allegro od 17 lat) skoro praw nabywamy w momencie kiedy intensywność sprzedaży wyraźnie spada (wiosną) lub jej już nie ma (późną jesienią i zimą)
Tak, lubię rośliny ale zakup z tak odległą wysyłką to ....loteria.
Zdrowe rośliny, od sprawdzonego sprzedawcy wytrzymują transport nawet do 2 tygodni.
@niewczas1 jeśli oferty są wystawione jako przedsprzedaż (ustawia się to na formularzu wystawiania), to czas wysyłki jest liczony dopiero od momentu zadeklarowanego czasu wysyłki, więc przedsprzedaż nie wpływa na jakość sprzedaży i terminowość wysyłek.
@la_nika stosujemy tę metodę od ponad 2 lat. Niestety nie przynosi ona w/w efektów.
Pierwsze produkty wystawiamy już w grudniu i systematycznie, do marca uzupełniamy pozostały asortyment oczywiście aktualizując te informacje z poziomu formularza wystawiana/edycji już wystawionej aukcji. Co widać nawet w aktualnych ofertach po wejściu w ich edycje np. Numer oferty: 12986329574.
Też tak myślałem, jak wskazujesz, jest to dla nas dodatkowa praca, ponieważ wszystkie aukcje wystawiam przez system IDO Sell, w którym nie ma jeszcze integracji dot. wystawiania produktów w przedsprzedaży, w związku z tym musimy w każdy wystawiany produkt wchodzić ręcznie z poziomu Allegro.
Zależy nam na tym, aby kupujący od samego początku był świadomy, dlatego oprócz wystawiania produktu jako przedsprzedaż dodajemy dodatkową informację tekstową na początku opisu, każdego produktu. Niestety powyższa rada nie działa, z czego to może wynikać?
@niewczas1 Nie mamy wpływu na to, jak działa wystawianie ofert przez narzędzia zewnętrzne (tutaj: IDO Sell), zatem jeśli masz sugestie dotyczące działania tego narzędzia, to najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z jego wydawcą.
Tak jak wspominała wcześniej Monika, jeśli oferty są wystawione w przedsprzedaży, to czas wysyłki jest liczony dopiero od momentu zadeklarowanego czasu wysyłki, czyli w przypadku oferty 12986329574 od 21 marca.
Jeśli zdarzyło się tak, że naliczono Ci punkty ujemne za czas wysyłki w przedsprzedaży, to poproszę o konkretny numer zamówienia i sprawdzę wtedy, dlaczego tak się stało.
System wskazałem jedynie po to, aby pokazać, że poświęcamy dodatkowy czas na ustawienie przedsprzedaży w naszych produktach z poziomu Allegro, bo zależy nam na jak najlepszym poinformowaniu klienta, szczerości, obsłudze, a także na wysokiej ocenie jakości sprzedaży - a co za tym idzie utrzymaniu statusu Super Sprzedawcy.
W takim razie sprawdźmy np. te ofertę: 13041375365 wystawiona ona była dużo szybciej niż 21 marca, więc możemy sprawdzić tę lub dowolną inną ofertę - bo wszystkie nasze produkty, które sprzedajemy zaczęliśmy wysyłać od 20/21 marca.
@niewczas1 Z tego, co widzę, nie wprowadziłeś terminowo numerów listów dla zamówień o numerach:
09c09570-a221-11ed-a48a-e171cf588480, czyli oferty: 13089259526, 13089237772, 13052729389 i 13041375365. Zadeklarowany przez Ciebie termin wysyłki to 22.03.2023, a numer listu wprowadziłeś dopiero 29.03.2023.
72ece200-9fd9-11ed-b60a-b171142c24de, czyli oferty o numerach 13028552717, 13028621051, 13028664365, 13028716342, 13040630940, 13040882073 i 13040958081. Zadeklarowany czas to 22.03.2023, a numer listu wprowadziłeś dopiero 04.04.2023.
Taka sama sytuacja jest z zamówieniami: 34fe8ce0-c1cc-11ed-bab8-df9b189e4f87 (czas zadeklarowany to 22.03.2023, a faktyczny 24.03.2023), z zamówieniem 6c0bc2b0-afa8-11ed-9699-d3e282be388f (zadeklarowany 22.03.2023, faktyczny 28.03.2023), z zamówieniem c27958c0-a025-11ed-beb9-bd37e20d0961 (zadeklarowany 22.03.2023, faktyczny 29.03.2023), a także z zamówieniami: 63d2f330-af7f-11ed-8564-af9a4c769a31, fbbedc60-a00a-11ed-b056-fb4dd9cffd6a, bedd2ad1-bf14-11ed-9d3e-ab7edb1f8e99,d456c131-b0e8-11ed-acd2-bfde103c1889 itd.
Procent przesyłek z numerem uzupełnionym w terminie możesz sprawdzić w zakładce Super Sprzedawca lub w panelu Jakość mojej sprzedaży.