Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący robi zakup 2 sztuk przedmiotu po czym jeden zwraca bo brakowało do allegro smart.
to jest norma
co nie znaczy że pochwalam.
nic nie zrobisz, nawet nie masz prawa. On ma prawo tak kupić. Udowodnienie że to jest tylko dla smarta jest niemozliwe.
jedynie masz listę moich nieaktywnych kupujacych - to jest rodzaj blokady. Ale mam wątpliwości, czy w Twojej sytuacji jest to uzasadnione bo kupujący nie zrobił niczego niezgodnego z prawem
Pozostaje doliczyć do każdego produktu koszt smarta, a koszty zwrotów doliczyć procentowo do wszystkich produktów, ewentualnie sprzedawać tylko produkty od ceny jednostkowej zgodnej z progiem Smart , albo zrezygnować ze smarta, ja już mam 35 zwrotów miesięcznie z czego połowa to właśnie takie dobieranie do smarta, codziennie, co zwrot to się wkur..... Ile czasu na to tracę, ale jeszcze niczego optymalnego nie wymyslilem.
Ale daje Smart taką możliwość więc dlaczego to wina kupujących?
@LEW433 Smart daje możliwość darmowej dostawy dla zakupu od konkretnej kwoty, a nie od każdej kwoty. (pomijając testy i programy dodatkowe)
Postępowanie kupujących, którzy dokonują zakupu kilku sztuk na wynagane minimum, by jeszcze za darmo móc zwrócić część zamówienia by obejść próg wyliczony dla pewnej opłacalności przedsięwzięcia jest co najmniej nadużyciem.
Zresztą na kursach Allegro podczas pytań sami prawnicy prosili sprzedających by takie przypadki zgłaszali, bo działanie to uderza w nas wszystkich.
zgłaszali i co dalej? Jakie kroki po tym zgłoszeniu miałyby być?
@Monika__L no własnie chyba żadne kroki, bo znalazłem w Trustpilot odpowiedź Allegro z 08 marca 2023r. na opinię jednego ze sprzedających, u którego klient zakupił. 45 zamków błyskawicznych po 1zł./sztuka i odesłał 44 :-"
oto cytat ich odpowiedzi:
Jeśli nasi klienci zamawiają kilka produktów, aby uzyskać darmową dostawę, a następnie zwracają część zamówienia - to tutaj co do tej kwestii nie mamy żadnych przeciwwskazań. Kupujący mają do tego pełne prawo, bo mają prawo do odstąpienia od umowy. Przecież zdarzają się sytuacje, że klienci odsyłają produkty nietrafione. Mobilizujemy sprzedających, aby opis oferty zawierał pełen komplet informacji o danym produkcie, w formularzu wystawiania ofert również udostępniamy liczne parametry, po to, by klienci nie mieli żadnych wątpliwości co do cech danego produktu i nie musieli go odsyłać. Zależy nam, aby zakup był zawsze trafiony."
Przecież to lanie wody i różne wersje (tzw. stadard allegro) dla tej samej sytuacji.
Swoją drogą, na Trustpilot Allegro ma 1 gwiazdkę w ocenach użytkowników i to zarówno tych kupujących jak i sprzedający. Czy tu ktoś by się uchował przy takiej jakości sprzedaży?
I gdzie i w jakim regulaminie prawie nie może zwrócić?
@coffeeserwis24 Masz listę MNK > dodawaj tam > nawet jak kupujący się poskarży, to Allegro nie będzie interweniowało > zapisz sobie tylko w uwagach > takie zakupy i zwracanie narażają Cię na straty > żadne inne uzasadnienie nie będzie potrzebne
Takie wątki skarżących się na blokadę już tu były > bez żadnych efektów