Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W moim sklepie jest kilka serii produktów. Produkty Klingspor, DeWalt itd. ale produkty są tylko przy Klingsporze przy wejściu np. na Globus nie wyświetla się ani jeden produkt jak to naprawić?
Pozdrawiam
Przykład:
@stgm czy masz ustawione serie produktowe dla obu tych marek?
W tej zakładce możesz nimi zarządzać, sprawdź to proszę.
Oczywiście
@stgm oki, dziękuję za informację i zrzut! Skonsultuję to dla Ciebie i wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam!
@stgm zweryfikowaliśmy to i problem dotyczy tagów ofertowych, mieliśmy z tym problemy techniczne i dopisałam informację od Ciebie do zgłoszenia dla działu technicznego.
Poproszę Cię jeszcze o informację czy posiadasz tag "Globus" dodany do jakichkolwiek Twoich ofert? Informację na ten temat znajdziesz w tej zakładce.