anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić łamiącego prawo i regulamin konsultanta allegro

RED
#21 Demiurg#

właśnie otrzymaliśmy komentarz , wiadomo jaki - zaraz po zakupie

serwis odmówił jego usunięcia

mimo, że wcześniej usuwał takie oferty

oceniony został przez kupującego przedmiot i obsługa przed realizacją umowy,

mimo, że termin wykonania nie został przekroczony

serwis odmówił usunięcia wpisu, mimo, że wcześniej w identycznych przypadkach to robił

gdyż traktowano to jako pomówienie

 

oto dowód dla niedowiarków - nie nasz przypadek ale podobny z reakcji serwisu

polecam stary już wątek w konkurencyjnym serwisie

https://www.wykop.pl/artykul/5842785/allegro-usuwa-4x-opinie-blokuje-mozliwosc-dodania-nowej-mimo-wy...

 

tam reakcja serwisu była prawidłowa - do transakcji nie doszło więc nie było co oceniać

 

jak skontaktować się z kimś w allegro kto rozumie polskie przepisy i się do nich ustosunkuje prawidłowo?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@RED podłączę się, bo też mieliśmy podobny przypadek. Kupujący transakcji dokonał 1.11 czyli w dzień wolny od pracy, po 15 minutach zgłosił zwrot towaru w tym zakupie. Środki zwróciliśmy 2 lub 3 listopada przez AF. 23.11 dostajemy negatyw, bez opisu, oceny po 1 gwiazdce.

Wysłaliśmy prośbę o anulowanie komentarza, bez odzewu. Po 2 tyg. i braku reakcji próbowaliśmy skontaktować się mailowo i telefonicznie - bez odzewu, mail bez odpowiedzi, telefon nie jest odbierany.

Napisaliśmy więc do Allegro o usunięcie komentarza, oto odpowiedź:


Widzę, że kupujący ocenił zakup bez uzupełnionego komentarza. W tej sytuacji nie mogę jednoznacznie stwierdzić, co konkretnie było przyczyną wystawienia takiej oceny. Kupujący ma możliwość wystawienia opinii bez dodatkowej treści.

Zdaję sobie sprawę, że usunięcie tej oceny jest dla Państwa bardzo ważne, jednak nie mogę przychylić się do Państwa prośby. W tej sytuacji zachęcam do bezpośredniego kontaktu z kupującym, aby wyjaśnić przyczyny wystawienia opinii. Warto nawiązać z klientem dialog i wypracować rozwiązanie.


Rozumiem, że kontakt z Klientem jest utrudniony, dlatego wysłałam do niego wiadomość w tej sprawie.

Zachęcam, aby również odpowiedzieć na komentarz kupującego. Dzięki temu inni klienci będą mogli poznać Państwa perspektywę.

Zaznaczę także, że ocenę mogę usunąć tylko w wyjątkowej sytuacji. Takie przypadki zostały opisane przez nas w artykule.

 

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Myślę że jakbyś zaproponował 200 to komentarz by usunął.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@majster_man nie powiem, co bym mu zaproponował, bo są na to paragrafy w kk. 😎

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

podajesz 100% formułki stosowane przez konsultanta allegro u nas

@medalik_2009 jest jeszcze śmieszniej

w myśl przepisów możesz się wstrzymać ze zwrotem środków do momentu zwrotu przez kupującego towaru

skoro go ocenił, to go otrzymał - nie mógł w myśl przepisów oceniać przedmiotu przed jego otrzymaniem

ciekawe co będzie argumentować allegro potem jak nie wyślesz kupującemu towaru i co jest naturalnym nie zwrócisz mu wpłaty bo go nie zwrócił

 

oznacz moderatorów