Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie odpowiedziałem użytkownikowi na czas ze względu na weekend, a następnie zapomniałem o wiadomości (pytanie nie dotyczyło dokonanego zakupu). Teraz ocena sprzedaży wynosi -950 i tylko z tego powodu. Co robić? Obiecane 20 punktów za każdą odpowiedź nie uratuje sytuacji. Czy można jakoś odwołać się od takiego minusa za jedną wiadomość? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Raczej nie da się, zostaje teraz tylko ciężka praca na odrobienie strat.
@hobbytanie Przykro mi, ale nie ma możliwości wykluczenia takiej wiadomości z Jakości sprzedaży. Wyniki dotyczą ostatnich 30 dni, zatem po tym czasie Jakość wróci do normy.
Super! Dzięki za uspokojenie!
Z tym już niewiele zrobisz ale wykupienie jakiegoś automatu na prawdę kosztuje niewiele a masz spokój...
niezbędniksprzedawcy.pl
ale asystent.pl
itd...