anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić środki klientowi?

romanbar
#7 Wielbiciel#

Czy należy do Was konto : 89124069602001002635612213 ALLEGRO PAY SP. Z O.O. GRUNWALDZKA 182, 60-166

Na podane konto przelałem środki do zwrotu klientowi. Widzę że nie ma ich w systemie.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@romanbar, czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczył ten zwrot? 

Gdy kupujący zapłacił przez Allegro Pay i zwrócił produkt, jako sprzedający mogłeś zlecić zwrot bezpośrednio na rachunek Allegro Pay, jeśli nie miałeś środków na saldzie w Allegro Finanse (rachunek Allegro Pay był widoczny przy zwrocie). Więcej o Allegro Pay przeczytasz tutaj.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

romanbar
#7 Wielbiciel#

@mr_oma numer zamówienia to ec1a40c1-a4ed-11eb-8131-158848952a3f 

Przelałem środki na wskazany numer konta i nie mam żadnego potwierdzeni, że pieniądze dotarły. Nie wiem czy zwracać klientowi czy zostanie to zrobione automatycznie.

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@romanbar Nie wpłacasz zwrotu na konto Allegro, oddajesz w taki sposób jak opisał @kostas11 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@romanbar Kupujący zakup opłacił z Allegro Pay, w ramach tej metody płatności każdy otrzymuje indywidualny numer konta do spłat, jeśli więc wykonałeś zwrot na podany numer konta, spłaciłeś zaległość Kupującego, więc wykonałeś zwrot prawidłowo. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

romanbar
#7 Wielbiciel#

W systemie brak potwierdzenia zwrotu wpłaty klientowi. Nie otrzymałam też zwrotu prowizji. Proszę o interwencję.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@romanbar skonsultowałam to i przelew jaki wykonałaś na konto podane w informacjach o zwrocie trzykrotnie był nieudany (26-04-2021 o 12:13, 27-04-2021 o 12:21 i 28-04-2021 o 13:29). Dlatego zwrot nie został zlecony do operatora i nie widzisz potwierdzenia w systemie, a rabat transakcyjny (zwrot prowizji) nie mógł być przyznany.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

romanbar
#7 Wielbiciel#

Przelałam 1299zł z dnia 26.04.2021

na konto 89124069602001002635612213 ALLEGRO PAY SP. Z O.O. GRUNWALDZKA 182, 60-166 Poznań - podane mi przez Was konto do wykonania zwrotu klientowi.

Kolejne dyspozycje zwrotu wpłaty klientowi dawałem bo system powiadamiał mnie o nie zrealizowaniu zwrotu.

Pytam: Czy dotarła ta wpłata? Odpowiedzi brak.

To kwalifikuje się do zgłoszenia przestępstwa przywłaszczenia, co pewnie wkrótce zrobię.

P.S. Macie nieprzejrzysty i krzywdzący sprzedawców sposób wycofania / anulawania transakcji. 

Tu klient nie doczytał w treści aukcji przeznaczenia kupowanej prasy. Po krótkiej rozmowie stwierdził , że kupił nie to co zamierzał. Anulował transakcję i to jego święte prawo. Obawiając się zapewne komentarza - po przyznaniu do błędu ( Czy ma taki punkt do wyboru?) wynalazł powód który Wy traktujecie jako podstawę aby nie przyznać zwrotu naliczonej prowizji i to też kwalifikuje się do doniesienia do prokuratury. Jak można naliczać zapłatę za transakcję nie skonsumowaną ?

Ja nie zarobiłam choć się narobiłam wyprowadzając klienta z wadliwej decyzji zakupu która zapewne zrodziłaby jego niezadowolenie z: towaru, sprzedawcy i finalnie z opertora transakcji- Was. Lepiej wycofać się z transakcji i nie zarobić niż spowodować problemy życiowe kupującymu. Sprzedawanie dobrych pras olejowych ja traktuję jako pomaganie ludziom chcącym się dobrze odżywiać.

Może warto by coś z tym zrobić? Ja zamierzam.

 Pytam ponownie: Gdzie jest moja wpłata:

1299zł z dnia 26.04.2021 na konto 89124069602001002635612213 ALLEGRO PAY SP. Z O.O. GRUNWALDZKA 182, 60-166 Poznań ?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@romanbar tak jak napisałam we wcześniejszej wiadomości: zwrot nie został zlecony do operatora, więc wpłata nie dotarła. Sprawdź proszę to na Twoim koncie, przelew nie został zlecony do operatora, więc z Twojego salda nie udało się pobrać pieniędzy.  
Gdy Kupujący anuluje zakup może wybrać jeden z tych powodów: zakup przez pomyłkę, rozmyśliłem się,  problem z dostawą, znalazłem ten przedmiot taniej, chcę zmienić swoje zamówienie, inny oraz nie chcę podawać powodu. Nie przyznajemy rabatu transakcyjnego jeżeli zwracając produkt, Kupujący zaznaczy jako powód "przedmiot niezgodny z opisem"  lub "towar jest wadliwy lub uszkodzony", a Twoja jakość sprzedaży jest na poziomie niższym niż neutralny. Jako Sprzedająca nie masz możliwości wystawienia komentarza Kupującemu, możesz tylko skomentować jego ocenę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

romanbar
#7 Wielbiciel#

Kupujący potwierdził otrzymanie zwrotu zapłaty.

Macie dziurawy system- potwierdził to Wasz Menago po kwadransie analizy sytuacji- i stąd moja nerwówka i bezsensowna korespondencja.

Niewielu ludzi przyznaje się do popełnionych błędów mając w perspektywie ocenę .

Mnie też trudno jest przyznać , że wyszłam na głuca kupując coś nie doczytawszy ze zrozumieniem opisu aukcji.

 Kończmy.

Zdrowia.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@romanbar zwrot klientowi robisz przez allegro finanse lub bezpośrednio na jego konto które Ci poda 🙂 Ta wpłata poszła zapewne na konto allegro jako darowizna 😄

tu masz wszystko opisane na przyszłość, pamiętaj że jak niemasz kasy bo wypłaciłeś nie doładujesz allegro finanse 😞 https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów