Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy należy do Was konto : 89124069602001002635612213 ALLEGRO PAY SP. Z O.O. GRUNWALDZKA 182, 60-166
Na podane konto przelałem środki do zwrotu klientowi. Widzę że nie ma ich w systemie.
@romanbar, czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczył ten zwrot?
Gdy kupujący zapłacił przez Allegro Pay i zwrócił produkt, jako sprzedający mogłeś zlecić zwrot bezpośrednio na rachunek Allegro Pay, jeśli nie miałeś środków na saldzie w Allegro Finanse (rachunek Allegro Pay był widoczny przy zwrocie). Więcej o Allegro Pay przeczytasz tutaj.
@mr_oma numer zamówienia to ec1a40c1-a4ed-11eb-8131-158848952a3f
Przelałem środki na wskazany numer konta i nie mam żadnego potwierdzeni, że pieniądze dotarły. Nie wiem czy zwracać klientowi czy zostanie to zrobione automatycznie.
Pozdrawiam
@romanbar Kupujący zakup opłacił z Allegro Pay, w ramach tej metody płatności każdy otrzymuje indywidualny numer konta do spłat, jeśli więc wykonałeś zwrot na podany numer konta, spłaciłeś zaległość Kupującego, więc wykonałeś zwrot prawidłowo.
W systemie brak potwierdzenia zwrotu wpłaty klientowi. Nie otrzymałam też zwrotu prowizji. Proszę o interwencję.
@romanbar skonsultowałam to i przelew jaki wykonałaś na konto podane w informacjach o zwrocie trzykrotnie był nieudany (26-04-2021 o 12:13, 27-04-2021 o 12:21 i 28-04-2021 o 13:29). Dlatego zwrot nie został zlecony do operatora i nie widzisz potwierdzenia w systemie, a rabat transakcyjny (zwrot prowizji) nie mógł być przyznany.
Przelałam 1299zł z dnia 26.04.2021
na konto 89124069602001002635612213 ALLEGRO PAY SP. Z O.O. GRUNWALDZKA 182, 60-166 Poznań - podane mi przez Was konto do wykonania zwrotu klientowi.
Kolejne dyspozycje zwrotu wpłaty klientowi dawałem bo system powiadamiał mnie o nie zrealizowaniu zwrotu.
Pytam: Czy dotarła ta wpłata? Odpowiedzi brak.
To kwalifikuje się do zgłoszenia przestępstwa przywłaszczenia, co pewnie wkrótce zrobię.
P.S. Macie nieprzejrzysty i krzywdzący sprzedawców sposób wycofania / anulawania transakcji.
Tu klient nie doczytał w treści aukcji przeznaczenia kupowanej prasy. Po krótkiej rozmowie stwierdził , że kupił nie to co zamierzał. Anulował transakcję i to jego święte prawo. Obawiając się zapewne komentarza - po przyznaniu do błędu ( Czy ma taki punkt do wyboru?) wynalazł powód który Wy traktujecie jako podstawę aby nie przyznać zwrotu naliczonej prowizji i to też kwalifikuje się do doniesienia do prokuratury. Jak można naliczać zapłatę za transakcję nie skonsumowaną ?
Ja nie zarobiłam choć się narobiłam wyprowadzając klienta z wadliwej decyzji zakupu która zapewne zrodziłaby jego niezadowolenie z: towaru, sprzedawcy i finalnie z opertora transakcji- Was. Lepiej wycofać się z transakcji i nie zarobić niż spowodować problemy życiowe kupującymu. Sprzedawanie dobrych pras olejowych ja traktuję jako pomaganie ludziom chcącym się dobrze odżywiać.
Może warto by coś z tym zrobić? Ja zamierzam.
Pytam ponownie: Gdzie jest moja wpłata:
1299zł z dnia 26.04.2021 na konto 89124069602001002635612213 ALLEGRO PAY SP. Z O.O. GRUNWALDZKA 182, 60-166 Poznań ?
@romanbar tak jak napisałam we wcześniejszej wiadomości: zwrot nie został zlecony do operatora, więc wpłata nie dotarła. Sprawdź proszę to na Twoim koncie, przelew nie został zlecony do operatora, więc z Twojego salda nie udało się pobrać pieniędzy.
Gdy Kupujący anuluje zakup może wybrać jeden z tych powodów: zakup przez pomyłkę, rozmyśliłem się, problem z dostawą, znalazłem ten przedmiot taniej, chcę zmienić swoje zamówienie, inny oraz nie chcę podawać powodu. Nie przyznajemy rabatu transakcyjnego jeżeli zwracając produkt, Kupujący zaznaczy jako powód "przedmiot niezgodny z opisem" lub "towar jest wadliwy lub uszkodzony", a Twoja jakość sprzedaży jest na poziomie niższym niż neutralny. Jako Sprzedająca nie masz możliwości wystawienia komentarza Kupującemu, możesz tylko skomentować jego ocenę.
Kupujący potwierdził otrzymanie zwrotu zapłaty.
Macie dziurawy system- potwierdził to Wasz Menago po kwadransie analizy sytuacji- i stąd moja nerwówka i bezsensowna korespondencja.
Niewielu ludzi przyznaje się do popełnionych błędów mając w perspektywie ocenę .
Mnie też trudno jest przyznać , że wyszłam na głuca kupując coś nie doczytawszy ze zrozumieniem opisu aukcji.
Kończmy.
Zdrowia.
@romanbar zwrot klientowi robisz przez allegro finanse lub bezpośrednio na jego konto które Ci poda 🙂 Ta wpłata poszła zapewne na konto allegro jako darowizna 😄
tu masz wszystko opisane na przyszłość, pamiętaj że jak niemasz kasy bo wypłaciłeś nie doładujesz allegro finanse 😞 https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...