anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja Przelewy 24

Anax5
#8 Zapaleniec#

Witam 

Od kilku miesięcy trwa weryfikacja Przelewy 24. Skany dowodu obie strony wysłane, przelew 1.01 zł dokonany 7 września 2020, zwrot kwoty 8 września 2020. Dlaczego to trwa tak absurdalnie długo ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Anax5 Widzę na Twoim koncie aktywację PayU, a nie Przelewów24. Jaka informacja jest dla Ciebie dostępna w tej zakładce?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Anax5
#8 Zapaleniec#

Faktycznie nie zwróciłem uwagi, że PayU, jest na zielono jako aktywny. Ale aktywowałem również Przelewy 24, zrobiłem błąd ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Anax5 Z poziomu Allegro nie widzę próby aktywacji Przelewów24 na Twoim koncie. Możesz jednak wykonać ją teraz. Postępuj zgodnie ze wskazówkami dostępnymi w zakładce, którą wskazałam wyżej.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Pel-Decor
#7 Wielbiciel#

Jestem w trakcie weryfikacji w usłudze Przelewy 24. Przelew zrobiony, dokumenty przesłane, mimo to, jestem proszona o kontakt.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Pel-Decor Operator płatności informuje, że przesłane dokumenty są niekompletne. Prawdopodobnie dlatego konieczny jest kontakt. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Albo skany niewyraźne, albo dane konta Allegro inne, niż dane konta w banku. Nie dostałeś żadnej wiadomości o powodach nieudanej weryfikacji? Dziwne.

oznacz moderatorów

Anax5
#8 Zapaleniec#

Skany z całą pewnością wyraźne, dane poprawne. Żadnej informacji zwrotnej na email nie dostałem. Niczego nie przegapiłem bo mam filtry na poczcie pozakładane.

 

 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@Anax5Jak masz  środki na koncie to trwa dłużej,możesz zapytać @nat_not 

oznacz moderatorów