Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamawia 12 sztuk zestawów. Jeden kosztuje 4,00 zł. Łączna kwota wchodzi w SMART.
Zwraca 11 sztuk i zaznacza, że mu nie pasuje. Jeśli nie pasuje - powinien zwrócić wszystko. Ewidentnie chodziło o koszty wysyłki.
Nie znoszę kombinatorstwa. Czy można reagować na tego typu podobne sytuacje?
No można ale co to da? Takie uroki SMARTa w połączeniu z prawem konsumenta do odstąpienia od umowy.
To co zostaje, żeby się bronić przed czymś takim? Na czarną listę?
Oficjalnie, dopiero po 3 zakupach. Spróbuj go teraz dodać, może coś wymyślisz.
Eeee tam... Ja mam lepsze przypadki...
@TechartGSM Tu szczerość klienta jest rozbrajająca. Ale to skandal. I jak postępujesz w takich przypadkach?
@szymela54 Tam od razu skandal...
Nie raz zgłaszałem podobne przypadki z tekstami w podobnym stylu... Któregoś razu (zapewne da się jeszcze gdzieś odkopać na forum) otrzymałem odpowiedź, że "klient ma prawo odstąpić od umowy już zaraz po dokonaniu zakupu". Uprzejmie i kulturalnie wytłumaczyłem więc pracownikowi tego przybytku, że wiadomość do sprzedającego wpisuje się PRZED a nie PO dokonaniu zakupu, na co otrzymałem odpowiedź że... Że "klient ma prawo odstąpić od umowy już zaraz po dokonaniu zakupu" 🙈
Jak sobie radzę? Jak każdy kto nie chce dostać negatywa za 5zł. Najczęściej robię jak w uwagach do zamówienia...
@TechartGSM najbardziej przykre jest to, że z tego co widzę zakup na FV - przedsiębiorca przedsiębiorcy januszem biznesu 😉
@Health___Beauty I dodam że nie było to JDG.
Ale zwrot nie jest jeszcze najgorszy, jeżeli tak jak w tym przypadku, albo nie wysłałeś, albo klient 3 sztuki zwrócił. Gorsza jest reklamacja, gdy ktoś kłamie, że coś niby uszkodzone, ale sam nie odeśle, a jak chcesz to z powrotem to musisz wysłać jej etykietę i zapłacić za przesyłkę. Ale tu mam ciekawy przypadek reklamacji ale już z darmowym zwrotem , co w tym opisie wam nie pasuje ?? XDXDXDXD Dodam, że na 100 % wszystko było 🙂

wyłudzanie SMART przez Klientów - jest niestety normą. Niektórzy są na tyle już bezczelni ,że kupują 2 x to samo - jedno zwraca i opisze ,że mu nie pasuje.
Patrzac na prowizje i opłąty do dopłat i dopłat z opłat - nic dziwnego ,że "Xemu" się pecha na nasz rynek widząc ,że można odkroić kawałek dobrego tortu - bo i sprzedajacy mają od dawna dość -a i kupujący pomału też ( widzać ceny )