anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak zwrócić uwagę klientowi, że kombinuje z wysyłką?

itd21
#8 Zapaleniec

Klient zamawia 12 sztuk zestawów. Jeden kosztuje 4,00 zł. Łączna kwota wchodzi w SMART.

Zwraca 11 sztuk i zaznacza, że mu nie pasuje. Jeśli nie pasuje - powinien zwrócić wszystko. Ewidentnie chodziło o koszty wysyłki. 

Nie znoszę kombinatorstwa. Czy można reagować na tego typu podobne sytuacje?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

No można ale co to da? Takie uroki SMARTa w połączeniu z prawem konsumenta do odstąpienia od umowy.

oznacz moderatorów

itd21
#8 Zapaleniec

To co zostaje, żeby się bronić przed czymś takim? Na czarną listę? 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@itd21 

Oficjalnie, dopiero po 3 zakupach. Spróbuj go teraz dodać, może coś wymyślisz.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Eeee tam... Ja mam lepsze przypadki...

TechartGSM_0-1765813520832.png

 

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

@TechartGSM Tu szczerość klienta jest rozbrajająca. Ale to skandal. I jak postępujesz w takich przypadkach?

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@szymela54 Tam od razu skandal...

Nie raz zgłaszałem podobne przypadki z tekstami w podobnym stylu... Któregoś razu (zapewne da się jeszcze gdzieś odkopać na forum) otrzymałem odpowiedź, że "klient ma prawo odstąpić od umowy już zaraz po dokonaniu zakupu". Uprzejmie i kulturalnie wytłumaczyłem więc pracownikowi tego przybytku, że wiadomość do sprzedającego wpisuje się PRZED a nie PO dokonaniu zakupu, na co otrzymałem odpowiedź że... Że "klient ma prawo odstąpić od umowy już zaraz po dokonaniu zakupu" 🙈

Jak sobie radzę? Jak każdy kto nie chce dostać negatywa za 5zł. Najczęściej robię jak w uwagach do zamówienia...

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#16 Inspirator

@TechartGSM  najbardziej przykre jest to, że z tego co widzę zakup na FV - przedsiębiorca przedsiębiorcy januszem biznesu 😉

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Health___Beauty I dodam że nie było to JDG.

oznacz moderatorów

zaproszenia-C13
#8 Zapaleniec

Ale zwrot nie jest jeszcze najgorszy, jeżeli tak jak w tym przypadku, albo nie wysłałeś, albo klient 3 sztuki zwrócił. Gorsza jest reklamacja, gdy ktoś kłamie, że coś niby uszkodzone, ale sam nie odeśle, a jak chcesz to z powrotem to musisz wysłać jej etykietę i zapłacić za przesyłkę. Ale tu mam ciekawy przypadek reklamacji ale już z darmowym zwrotem , co w tym opisie wam nie pasuje ?? XDXDXDXD Dodam, że na 100 % wszystko było 🙂

fontanny zwrot.png

oznacz moderatorów

Butiktalulla
#13 Ambasador

wyłudzanie SMART przez Klientów - jest niestety normą. Niektórzy są na tyle już bezczelni ,że kupują 2 x to samo - jedno zwraca i opisze ,że mu nie pasuje.

Patrzac na prowizje i opłąty do dopłat i dopłat z opłat - nic dziwnego ,że "Xemu" się pecha na nasz rynek widząc ,że można odkroić kawałek dobrego tortu - bo i sprzedajacy mają od dawna dość -a i kupujący pomału też ( widzać ceny ) 

 

oznacz moderatorów