Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W ciągu miesiąca skuteczność w "Szybka wysyłka" spadła mi z ponad 30% do zera, zauważyłem to wczoraj wieczorem. Problem w tym, że zamówienia złożone do 14 danego dnia wysyłam jeszcze w ten sam dzień, a system nie zalicza mi ich do "Szybkiej wysyłki". Pobrałem raport i okazuje się, że od 25.03 do 17.04 w pozycji "Zamówienie wysłane szybko?" wszędzie widnieje NIE. Wczoraj (poniedziałek) mam 9 zamówień złożonych i wysłanych w ten sam dzień, a nie zostały one uwzględnione w "Szybkiej wysyłce". Zgłosiłem wczoraj problem poprzez formularz kontaktowy Allegro i tu mamy kolejny problem, bo nie otrzymałem automatycznej wiadomości o przyjęciu zgłoszenia (zawsze taka przychodziła), zgłosiłem problem ponownie dzisiaj rano i znowu nic nie przyszło, oczywiście Allegro nie odzywa się w sprawie, więc nie wiem czy zgłoszenia do nich dochodzą?
Potwierdzam, że dane o szybkości wysyłek są sfałszowane, a Allegro słabo reaguje na reklamacje.
@narzedzia-ns w ustawieniach dostawy zaznaczyłeś, że wysyłasz paczki w ciągu 2 dni roboczych, a w mierze "Szybka wysyłka" obliczamy ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
Czyli muszę zmienić na wysyłka w ciągu jednego dnia, żeby szybka wysyłka była uwzględniana?
@narzedzia-ns tak i aby otrzymać punkty, powinieneś nadawać przesyłki zgodnie z tą deklaracją 🙂
Tak robię, wysyłam jak najszybciej, ale system jest niesprawiedliwy, bo zalicza przesyłki dopiero po zeskanowaniu przez kuriera, a nie w momencie umieszczenia jej w punkcie nadawania przesyłek. Jaki ja mam wpływ na kuriera czy odbierze je z punktu w ten sam dzień? Mam wydzwaniać do niego, popędzać go kopniakami, stać nad nim z batem żeby odebrał przesyłki z punktu? A może wstawać o 2 w nocy, żeby wyrobić się w czasie, żeby zadowolić Allegro? Dlatego zmieniłem czas wysyłki na 2 dni, bo czasami kurier nie odbierał przesyłek w terminie, ale nie wiedziałem, że będzie miało to wpływ na pomiar Czasu wysyłki.
Witam , ja też mam ten sam problem teraz. Czyli jak mam ustawione na 2 dni to lepiej ustawić 1?? Bo ja tego nie ogarniam , a mam 100% wysyłki w terminie .
@75rzgowska tak. W jakości sprzedaży mamy dwie miary dotyczące wysyłki: wysyłka w terminie, gdzie sprawdzamy ile przesyłek nadajesz zgodnie z deklaracją oraz Szybka wysyłka, w tej mierze obliczamy ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia. Jeśli nawet wyślesz paczkę w dniu złożenia przez kupującego zamówienia, ale deklarowany czas wysyłki to dwa dni, to nie uwzględnimy tej paczki w Szybka wysyłka.
Proszę pozdrowić tego ASA co to wymyślił......