anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży - czas odpowiedzi na wiadomości

accadia
#13 Ambasador#

Czy też macie ten problem?
Dosłownie czlowieka krew zalewa i jedyne co sie cisnie na usta, to #!#%!!$$!$^%#@#%!@#^%&@&&@&.

Pisalem jakis czas do Allegro w tej sprawie, ze nie pojawia ikonka z informacja dotyczaca nowej wiadomosci.

Odpowiedz byla taka, ze jesli karta w przegladarce jest otwarta, to nie pojawia sie informacja - nalezy otworzyc nowa karte i wowczas ten probleme znika.

Tylko$(*&(&^ MAĆ NIE ZNIKA!!!
Ponad 12 godzin temu otrzymalem wiadomość od klienta. Od tamtej pory wchodzilem na Allegro z 3 roznych komputerow, roznych IP, odswiezalem wielokorotnie strone - i gdybym z ciekawosci nie wszedl sprawdzic, to bym nie widzial, ze ktokolowiek cos napisal.

Wiec po jakiego diabla wprowadzacie cos, co Wam nie dziala tak jak powinno, a potem zrzucacie na nas odpowiedzialnosc za czas odpowiedzi?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

accadia o nowej wiadomości allegro informuje również mailem , tak szczerze nie miałem podobnych do opisanych problemów .

oznacz moderatorów

accadia
#13 Ambasador#

Tylko, ze maili jest tak duzo, ze nie jest sie w stanie na biezaco sprawdzac co sie otrzymalo - co chwila cos przychodzi.. a majac odpalona przegladarke i Allegro non stop - czlowiek sugeruje sie glownie powiadomieniami na stronie. 

Technika juz dawno poszla na tyle do przodu, ze powinno to byc zupelnie inaczej rozwiazane - inne strony jakos sobie z tym radza.

oznacz moderatorów

Sojiro
#12 Orędownik#

Spróbuj może na koncie mailowym ustawić sobie jakieś reguły, aby wiadomości od kupujących wpadały do osobnego folderu. U nas był ten sam problem, a tak jak masz w jednym miejscu to nie musisz specjalnie szukać.

Ja wiem, że to Allegro powinno to poprawić u siebie, ale póki co to chyba jeden z lepszych pomysłów.

oznacz moderatorów