Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
------------------------------------------------------------------------------------------
Co to za bzdury wypisuje allegro?
Drogie Allegro poprawcie ten automat bo robi ze wszystkich durniów
Fajny patent na otrzymanie dwa razy kasy
RED Nie, durniów z siebie, reszta to "mlekodajna chodowla"
@RED W komunikacie jest informacja o możliwości ubiegania się o zwrot z POK, jeśli sprzedający nie zwrócił pieniędzy. Nawet w przypadku skorzystania klienta z tej opcji już po zwrocie od sprzedającego, nie ma tu żadnego zagrożenia. Wnioski POK są weryfikowane. Nie przyznajemy rekompensaty z automatu.
@DECO-MASTER Oba komunikaty - o zwrocie i możliwości zamknięcia dyskusji - są wysyłane automatycznie. Nie ma kilku różnych treści komunikatów o możliwości zamknięcia dyskusji. Klient zawsze otrzyma informację o możliwości skorzystania z POK.
nat_not no dobrze. Ponawiam pytanie:
"Takiego komunikatu sprzedawca chyba nie wysłał?"
Allegro w takim razie odpowiada za treść takiego komunikatu, osoba czytająca uznaje, że wszystko jest na najlepsze drodze. Dlaczego ma być zmuszana do korzystania, wobec powyższgo z POK? Czego ja nie kumam?
@DECO-MASTER Tego, że klient nie jest do niczego zmuszany. Dostaje jedynie informację, że może skorzystać z POK, jeśli uzna, że problem nie został rozwiązany. Komunikat jest wysyłany automatycznie po 14 dniach trwania dyskusji. Niezależnie od jej treści.
nat_not jescze raz:
"nat_not no dobrze. Ponawiam pytanie:
"Takiego komunikatu sprzedawca chyba nie wysłał?"
@DECO-MASTER żadna z treści zacytowanych przez @RED nie wprowadza w błąd. Wszystkie są automatyczne (co widać), zatem nie uwzględniają indywidualnej sytuacji, ale wszystkie są też prawidłowe:
W Waszych wypowiedziach wyczuwam oczekiwanie, że sam zwrot pieniędzy przez sprzedawcę powinien rozwiązywać dyskusję. Ale po pierwsze, istotna jest wysokość zwrotu (kwota zwracana przez sprzedawcę nie zawsze jest taka sama, jakiej oczekuje kupujący), a po drugie sam zwrot pieniędzy może być niewystarczający, bo spór dotyczy również innych kwestii. Dlatego nie zamykamy dyskusji automatycznie, zanim nie upewnimy się, że nie została przez kupującego porzucona.
nie oto chodzi
nie oczekuję zakończenia dyskusji po zwrocie wpłaty
oczekuje od allegro
traktowania partnerskiego
W przeciwnym razie możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.
ten tekst jest obraźliwy - odbieram go jako brak szacunku ze strony serwisu
w sytuacji podanej powyżej jest podwójnie obraźliwy i zachęca Kupującego wprost do odebrania podwójnej zapłaty za towar oraz do działań szkodzących sprzedawcy niezależnie od tego czy działał on tutaj zgodnie z prawem czy nie
i nie ma tu znaczenia jak pisze @nat_not , że pok coś weryfikuje - w informacji przesłanej Sprzedawcy i Kupującemu nie ma o tym wzmianki
Niech wreszcie dotrze do dygnitarzy w Allegro fakt, że dyskusja to nie zawsze reklamacja
a sprzedawca to nie potencjalny oszust
za każdym razem jak czytam ten tekst to czuje jakby ktoś na mnie szyderczo pluł
a sorry dopisek Dbajmy o nasze dobre relacje!
to z całym szacunkiem czysta hipokryzja