anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Taki sobie dialog na allegro w dyskusji

RED
#21 Demiurg#
Taki sobie dialog na allegro w dyskusji
 
 
30 kwietnia 2021 16:42
zwrot  - wykonany
 
30 kwietnia 2021 19:52
Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 300,89 zł. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie. Zachęcam do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej.

4 maja 2021 13:59
pieniądze powinny już być na koncie

4 maja 2021 13:59
Sprzedający poprosił kupującego o potwierdzenie, że problem został rozwiązany.
 
12 maja 2021 19:46
Dyskusja trwa już 14 dni.
czy udało Ci się porozumieć ze sprzedającym?

Jeśli problem został rozwiązany, zakończ dyskusję. W przeciwnym razie możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.

 

------------------------------------------------------------------------------------------

Co to za bzdury wypisuje allegro?

@msniezek @nat_not 

Drogie Allegro poprawcie ten automat bo robi ze wszystkich durniów

Fajny patent na otrzymanie dwa razy kasy

 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

RED Nie, durniów z siebie, reszta to "mlekodajna chodowla"

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RED W komunikacie jest informacja o możliwości ubiegania się o zwrot z POK, jeśli sprzedający nie zwrócił pieniędzy. Nawet w przypadku skorzystania klienta z tej opcji już po zwrocie od sprzedającego, nie ma tu żadnego zagrożenia. Wnioski POK są weryfikowane. Nie przyznajemy rekompensaty z automatu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#
"30 kwietnia 2021 19:52
Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 300,89 zł. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie. Zachęcam do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej."
-Ktoś tu ma kłopoty z czytaniem?
Takiego komunikatu sprzedawca chyba nie wysłał?
No teraz to popieram ostatnie dwa zdania w temacie RED .
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DECO-MASTER Oba komunikaty - o zwrocie i możliwości zamknięcia dyskusji - są wysyłane automatycznie. Nie ma kilku różnych treści komunikatów o możliwości zamknięcia dyskusji. Klient zawsze otrzyma informację o możliwości skorzystania z POK.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

no dobrze. Ponawiam pytanie:

"Takiego komunikatu sprzedawca chyba nie wysłał?"

Allegro w takim razie odpowiada za treść takiego komunikatu, osoba czytająca uznaje, że wszystko jest na najlepsze drodze. Dlaczego ma być zmuszana do korzystania, wobec powyższgo z POK? Czego ja nie kumam?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@DECO-MASTER Tego, że klient nie jest do niczego zmuszany. Dostaje jedynie informację, że może skorzystać z POK, jeśli uzna, że problem nie został rozwiązany. Komunikat jest wysyłany automatycznie po 14 dniach trwania dyskusji. Niezależnie od jej treści.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

no dobrze. Ponawiam pytanie:

"Takiego komunikatu sprzedawca chyba nie wysłał?"

"30 kwietnia 2021 19:52
Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 300,89 zł."
Tego właśnie nie rozumiem.
- Dostał od Allegro informację o zwrocie.
- Że jest.
- I co, jest czy nie ma?
- Jak nie ma, to chyba nie zwrócił?
Piszę o odpowiedzialności Allegro za treści, które mogą wprowadzać w błąd.
 
 
oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@DECO-MASTER żadna z treści zacytowanych przez @RED nie wprowadza w błąd. Wszystkie są automatyczne (co widać), zatem nie uwzględniają indywidualnej sytuacji, ale wszystkie są też prawidłowe:

  • informacja, że sprzedający zwrócił pieniądze
  • zachęta do oznaczenia dyskusji, jeżeli problem został rozwiązany
  • gdy kupujący tego nie zrobił, po 6 dniach ponowna zachęta do zakończenia dyskusji LUB - jeżeli problem nie został rozwiązany - poproszenia o pomoc Allegro i/lub oznaczenia dyskusji jako nierozwiązanej w celu wypełnienia wniosku w ramach POK.

W Waszych wypowiedziach wyczuwam oczekiwanie, że sam zwrot pieniędzy przez sprzedawcę powinien rozwiązywać dyskusję. Ale po pierwsze, istotna jest wysokość zwrotu (kwota zwracana przez sprzedawcę nie zawsze jest taka sama, jakiej oczekuje kupujący), a po drugie sam zwrot pieniędzy może być niewystarczający, bo spór dotyczy również innych kwestii. Dlatego nie zamykamy dyskusji automatycznie, zanim nie upewnimy się, że nie została przez kupującego porzucona.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@msniezek @nat_not 

nie oto chodzi

nie oczekuję zakończenia dyskusji po zwrocie wpłaty

oczekuje od allegro

traktowania partnerskiego

W przeciwnym razie możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.

ten tekst jest obraźliwy - odbieram go jako brak szacunku ze strony serwisu

w sytuacji podanej powyżej jest podwójnie obraźliwy i zachęca Kupującego wprost do odebrania podwójnej zapłaty za towar oraz do działań szkodzących sprzedawcy niezależnie od tego czy działał on tutaj zgodnie z prawem czy nie

i nie ma tu znaczenia jak pisze @nat_not , że pok coś weryfikuje - w informacji przesłanej Sprzedawcy i Kupującemu nie ma o tym wzmianki

Niech wreszcie dotrze do dygnitarzy w Allegro fakt, że dyskusja to nie zawsze reklamacja

a sprzedawca to nie potencjalny oszust

za każdym razem jak czytam ten tekst to czuje jakby ktoś na mnie szyderczo pluł

a sorry dopisek Dbajmy o nasze dobre relacje!

to z całym szacunkiem czysta hipokryzja

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@msniezek  Właśnie takie wyjaśnienie chciałem uzyskać:

"kwota zwracana przez sprzedawcę nie zawsze jest taka sama, jakiej oczekuje kupujący ...bo spór dotyczy również innych kwestii"...

Inna sprawa to ta o której pisze dalej @RED . Faktycznie brzmi jak okrzyk:

"Otwierać policja!"

oznacz moderatorów