Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakiś sposób na klientów którzy zamawiają paczki za pobraniem a później ich nie odbierają.? Napewno u mnie ładuje na czarną listę. Czy allegro może coś z tym zrobić??
Może może, ale nic nie zrobi, nie udostępniaj pobrań.
Nie może bo kupujący może nie odebrać przesyłki, każdej przesyłki, pobraniowej i opłaconej z góry. Jedyny sposób nie udostępniać pobrań.
Pewne zasady mogłoby wprowadzić, a o pobraniach pisałem.🤔
@KrainaZosi Najlepszy sposób to nie udostępniać pobrań. Drugi sposób to egzekwować zwrot kosztów przesyłki w obie strony sądownie, o ile kupujący nie odstąpił od umowy. Jeśli odstąpił, powinien pokryć tylko koszt powrotu paczki.
Nie ma złotego środka i nie będzie.
Przykład z wczoraj - wraca paczka - powód - odmowa przyjęcia. Dzwonię do klienta wyjaśnić o co chodzi to jeszcze z ryjem na mnie a na koniec stwierdził że już mu ta część nie była potrzebna i ...... i co ? i **piiip**o - jestem 40 zł w plecy bo się frajerowi odwidziało.
Na szczęście coraz mniej takich przypadków ale trzeba to brać na barki - wypić drinka co by nerwy puściły i dalej toczyć tą nierówną walkę 🙂
no wlasnie dzis poszła od Nas informacja do jednego z takich delikwentów.
Pierwsze co to informuje o tym Allegro poprzez czat (z prośbą o weryfikację i wysłaniu z ich strony powiadomienia dla Klienta, że jako Sprzedający możemy domagać się zwrotu poniesionych kosztów. Dlaczego to robimy? Bo dla niektórych Klientów jest to potwierdzenie wiarygodności, że możemy wgl się tego domagać). Później idzie mail do Klienta z prośbą o prześledzenie drogi jaką pokonała przesyłka, ze screenami z uwidocznionymi kosztami oraz widocznymi numerami listów przewozowych i nr. zamówienia. W mailu również prośba o uiszczenie danej kwoty na wskazany numer konta. Jeśli do 7 dni nie będzie odzewu wkracza windykacja (ta informacja również jest zawarta w mailu dla Klienta).
Nie jest to z Naszej strony forma złośliwości czy zastraszenia Klienta. Na początku działalności na Allegro machnęliśmy ręką na takie przypadki. Z czasem jednak było tego więcej i musieliśmy zacząć reagować (też jako dział musimy się tłumaczyć z każdej straty komuś "wyżej" 😉 )