Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mam problem z naliczaniem pkt. za wysyłkę w terminie
Wczoraj klient zamówił u mnie produkt. Jeszcze tego samego dnia wysłałem produkt, dodałem numer przesyłki i zmieniłem status na wysłane a cały czas pokazuje mi że moje wysyłki nie są wysyłane w terminie.
Poprzednim razem też tak miałem.
Czas wysyłki mam ustawiony na 1 dzień.
Ktoś wie coś na ten temat ?
Może ja coś robię nieprawidłowo?
Pozdrawiam
@deviro92 a jaki przewoźnik ? bo do tego liczą tylko swoich dostawców gdzie mają wgląd w statuty 😞
Śledzenie statusu w Allegro jest dostępne tylko dla przesyłek wysyłanych za pośrednictwem zintegrowanych z nami przewoźników: InPost, Poczta Polska, RUCH, DHL, DPD oraz Xpress Couriers.
InPost