Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
jak się zachowujecie w stosunku do kupującego , który twierdzi, że dostał o jedną rzecz za mało a jesteście pewni że dobrze spakowaliście zamówienie? Dostawa była SMART do paczkomatu.
Klient nie ma racji, to ty jesteś profesjonalnym handlowcem i wiesz ile i czego spakowałes, a klientem może być każdy, nawet matoł, skąd wiesz czy umie on liczyć?
Owszem sprzedawca też się może pomylić, zwłaszcza jeśli ma dużo zamówień i jest zmęczony. Najlepszym sposobem kontroli jest zrobienie zdjęcia produktów wraz z paragonem przed wysyłką każdego zamówienia.
@EUROPRINT-PACK Sprawdzamy monitoring. Zwykle na nagraniu z kamery w punkcie pakowania towaru wyraźnie widać, ile przedmiotów było w paczce. Jeśli nie mamy nagrania, to dajemy wiarę kupującemu i dosyłamy brakujący towar razem z przeprosinami.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Haha.... dobre - "sprawdzamy monitoring" - żałosne, lecz niestety prawdziwe. Coraz więcej firm wprowadza monitoring.
Client:79179573 - "Jeśli nie mamy nagrania, to dajemy wiarę kupującemu i dosyłamy brakujący towar razem z przeprosinami" - niestety, tak to się najczęściej odbywa. Chociaż nie musi tak być. Kupujący powinien uwiarygodnić swoją wersję (protokół odbioru przy kurierze lub późniejsze spisanie protokołu - zgodnie z prawem przewozowym). Idąc tym "tropem" - sugeruję każdemu kupującemu zgłoszenie, że nie otrzymał wszystkich zamówionych przedmiotów.
Wg Client:79179573 każdy zgłaszający braki w przesyłce powinien dostać niby brakujący towar. A co w przypadku zgłoszeń 90/100 wysłanych przesyłek? A może zapodać temat na FB i innych mediach? Niech wszyscy zgłaszają takie reklamacje - przecież mogą.
Wtedy sprzedawcy albo pójdą "z torbami", albo wszyscy zainstalują monitoringi. Pytanie - na jaki czas trzeba archiwizować nagrania? - sprawa prosta - na taki okres, na jaki kupujący ma czas na reklamację z tytułu niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem - tak wynika z z odpowiedzi Client:79179573
Sprzedawca @maxr01 napisał z "anonimowego" konta:
"żałosne, lecz niestety prawdziwe. Coraz więcej firm wprowadza monitoring."
To chyba dobrze, nie?
"Idąc tym "tropem" - sugeruję każdemu kupującemu zgłoszenie, że nie otrzymał wszystkich zamówionych przedmiotów."
Obawiam się, że Twój apel nie spotka się z większym odzewem. Zdecydowana większość kupujących to jednak uczciwi ludzie. Ale spoko, nakłaniaj dalej. Może ktoś z nich przejdzie na stronę sza... szanownych sprzedawców.
"Wg Client:79179573 każdy zgłaszający braki w przesyłce powinien dostać niby brakujący towar."
Gdzie ja pisałem coś o niby brakującym towarze?
"A co w przypadku zgłoszeń 90/100 wysłanych przesyłek?"
Spotkałeś się z czymś takim? Gdzie?
"Wtedy sprzedawcy albo pójdą "z torbami", albo wszyscy zainstalują monitoringi. Pytanie - na jaki czas trzeba archiwizować nagrania? - sprawa prosta - na taki okres, na jaki kupujący ma czas na reklamację z tytułu niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem - tak wynika z z odpowiedzi Client:79179573"
Nic podobnego z mojej wypowiedzi nie wynika. Krajowe przesyłki zwykle trafiają do odbiorców dość szybko. Nie trzeba trzymać nagrań latami.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@EUROPRINT-PACK Klient składa reklamację, Ty możesz ją uznać i dosłać brak, lub ją odrzucić. Po odrzuceniu klient może założyć Dyskusję, a nawet skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, a to już spory problem dla sprzedawcy. Były tu nawet opisywane przypadki blokady kont w podobnych sytuacjach.
ok, dziękuje wszystkim za wsparcie - widzę, że będę musiał dosłać towar chociaż dobrze pamiętam i wszystko było spakowane.
Pozdrawiam i Wszystkiego DObrego
To było coś ciężkiego? Lekkiego?
Było to ważone przy nadaniu?
Jeżeli nie masz zdjęć - to różnica w wadze może wskazać prawdę.
@EUROPRINT-PACK Sam musisz wiedzieć co zrobisz, kupujący składa reklamację, masz obowiązek ją rozpatrzyć, możesz ją uznać albo nie. Rozpatrzyć musisz.
😄