Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z powodu odpowiedzi po dwóch dniach klientowi na zadane pytanie oraz zwrócenie pieniędzy za zwrócony towar po kilku dniach od odebrania - allegro obniża mi poziom sprzedaży z 5-6% lepszych do 67% lepszych ode mnie sprzedawców.
Po pierwsze: jedno zapytanie i odpowiedź po dwóch dniach - JEDNO!!! Nie mam prawa mieć wolnego, czy być np. chory? Co mam włączyć jakiegoś robota, który będzie odpowiadał z automatu, typu: "chwilowo jestem nie dostępny, odpowiem jak najszybciej" - jak to serwis allegro ma w swoim zwyczaju. Dzięki temu uzyskam 100% szybkiej odpowiedzi. TO JEST CHORE!
Po drugie: na zwrot mam 14 dni i jest to regulaminowe i prawnie ustawowo. Dlaczego mam być oceniany za szybsze zwroty? Ta sprawa wymaga zgłoszenia do UOKiK-u (serwis "karze" nas obniżaniem jakości oceny za terminowe zwroty) . Zrozumiałbym jak bym się spóźniał po 14 dniach! TO JEST CHORE?
Macie jakieś pomysły jak polepszyć jakość sprzedaży?
Taki jest tu regulamin i odpowiadać na pytania trzeba czy się śpi ,wypoczywa czy pracuje .Po miesiącu statystyki same z automatu się poprawią o ile znów nie przegapisz jakiegoś pytania .Jedno przegapione pytanie to wcale nie mało ,zależy jak często ktoś o coś ciebie pyta. U mnie się zdarza że przez tydzień a czasem i dłużej nikt o nic nie pyta a czasem jest kilka pytań dziennie. Na allegro nawet jak ci klient napisze "dziękuję za udaną transakcję" to też musisz odpisać bo inaczej uznają że olewasz klienta .
**piiip**iście.... czyli trzeba dać zarobić kolejnej firmie
Niestety nie masz prawa do wolnego, urlopu, chorobowego, musisz odpowiedzieć w ciągu 24godz. z wyjątkiem świąt.
Cudownie.... czyli trzeba dać zarobić kolejnej firmie