Jakość sprzedaży
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Pomóż mi to rozgryźć, proszę. Miał ponad 60 pozytywnych recenzji, a jakość sprzedaży była super. Po pojedynczej negatywnej recenzji jakość sprzedaży spadła do nieakceptowalnego poziomu, później też uzyskiwaliśmy same pozytywne recenzje, ale jakość rosła bardzo powoli. Jak to jest możliwe? Dlaczego jedna negatywna recenzja ma tak duży wpływ, czy prawie 70 pozytywnych recenzji jest mniej ważnych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Algorytmy allegro sa tak ustawione, że jeden negatyw przy dwucyfrowych pozytywach zmiata z powierzchni. odczekaj 30 dni od negatywa, statystyki się poprawią. Albo poproś kupującego o zmianę oceny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To znaczy, że negatywna opinia i zły nastrój jednej osoby przyćmiewa opinię kilkunastu pozytywnych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście. Negatyw nie jest straszny jeśli idziesz w tysiące opinii pozystywnych. 70 to jest nic

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bierz to na klatę. Po 30 dniach nie wlicza się do jakośći sprzedaży

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AutozlomCiupa Czeka Cię przynajmniej 30 dni chudych gdzie Twoje produkty będą mniej widoczne i częściej omijane ,potem wrócisz do gry o ile znów ktoś nie przyklei Ci jakiejś łatki. Najlepiej by było spróbować przekonać klienta do usunięcia tego negatywa ,ale to już zależy tylko od wspólnego dogadania.