anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży

ev0201
#7 Wielbiciel#

Witam. Czy jest możliwość z dnia na dzień zmniejszenia jakości sprzedaży przez Allegro mimo, że tej sprzedaży nie było, ponieważ mam koto zablokowane? Uzyskałam poziom neutralny, tak jak chcieli, żeby odblokowali mi konto, a dzisiaj patrze jakość spadła do niższego poziomu.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Do jakości liczą się transakcje z ostatnich 28 dni. Coś wypadło ze statystyk...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

ev0201
#7 Wielbiciel#

kilka dni mam konto zablokowane, jeden dzień poziom neutralny, myślałam ze się tak utrzyma skoro nie mam sprzedaży, a dzisiaj patrze, że jakość spadła. masakra

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Spróbuj się dogadać z tymi od negatywów. 

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@ev0201 Jak się nie dogadasz z niezadowolonymi klientami to przez miesiąc możesz na jakości pikować w dół .

oznacz moderatorów

ev0201
#7 Wielbiciel#

a czy allegro może usunąć komentarz który pani mi wystawiła? uwazam ze bezpodstawny, bo zgodziłam sie na odsyłkę, podałam adres, a pani zamiast mi odpisac ze wysle, albo po prostu odesłac to wystawia negatyw

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Nie masz co liczyć. 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@ev0201 widzę, że kwestię nałożonej blokady wyjaśniasz w zgłoszeniu o numerze 52317256 - jeśli masz dodatkowe pytania w tej kwestii, to proszę kieruj je w kontynuacji tej korespondencji. 

O tym jak przyznajemy punkty w miarach jakości sprzedaży, przeczytasz w tym artykule. W przypadku miary "Polecenia od kupujących", bierzemy pod uwagę ostatnie 30 dni (czyli wynik może codziennie się zmieniać, w zależności od ocen od kupujących).  

W oceny wystawione sprzedającemu, możemy interweniować w określonych przypadkach - znajdziesz je w tym artykule. Przykro mi, ale komentarz nie narusza zasad oraz odnosi się do subiektywnych odczuć klienta. W takim przypadku zachęcam do kontaktu z kupującym i wyjaśnienie sytuacji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ev0201
#7 Wielbiciel#

mam kierować w korespondencji, jak wy potraficie odpisywać na drugi dzień. My musimy szybko odpisywać, a wy nie macie określonego czasu?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@ev0201 temat blokady może wyjaśnić jedynie zespół, który ją nałożył (dlatego nie mam możliwości pomóc Ci w tym temacie na forum). Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać najszybciej jak to tylko możliwe i jest to zależne od kolejności zgłoszeń. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Oczywiście że może tutaj są takie kurioza że za brak pytań i dyskusji ci mogą punkty jakości zdjąć bo jestes tak dobrym sprzedawcą że nie mają ludzie zastrzeżeń

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Ona ma dużo negatywów..

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów