Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie do adminów @_HolaOla_ @cloudcloud @msniezek
Dlaczego wykluczycie możliwość anulowania tylko w niektórych kategoriach które mają wysyłkę elektroniczną? Przecież kategoria Kultura i rozrywka > Gry > Komputerowe PC wypełniona jest przesyłkami elektronicznymi a jakoś nie jest wykluczona z możliwości anulowania. To może prowadzić do patologii gdzie automat wysyła elektronicznie klucz i klient może w odpowiednim momencie anulować (przed zmianą statusu na wysłane), dostanie klucz i jednocześnie będzie chciał zwrotu wpłaty. To jest niedopuszczalne i zwiększa możliwość negatywów "bo przecież anulowałem", a jak wiadomo produkty cyfrowe są wyłączone z możliwości zwrotu zarówno w warunkach aukcji jak i prawnie.
Oczywiście - za. Też pisałem, że w przepisach nie ma czegoś takiego, jak "anulowanie" umowy.
@Vryko niech to se będzie ale poprawnie nazwane i wprowadzone, teraz mam na wyciągu z payu zwrot a nie mam do niego żadnego pisma dal księgowości i już jest problem 😞
@msniezek bzdura
żaden polski przepis nie mówi o anulowaniu
bo w Polsce zawiera się umowy i od tych umów się odstępuje na określonych warunkach tylko część kupujących ma do tego prawo z częścią umów
tego słowa używa konkurencyjny serwis ebajasrski i to niezgodnie z polskim prawem
cyt:
Jeśli nie możesz sfinalizować transakcji, możesz ją anulować w Centrum rozstrzygania i otrzymać zwrot prowizji od ceny końcowej.
Powodem anulowania może być np. utrata lub uszkodzenie przedmiotu, błąd przy wystawianiu aukcji lub brak możliwości finalizacji transakcji.
Gdy anulujesz transakcję:
Nie podejmujemy działań przeciwko kupującemu.
Anulowana transakcja może negatywnie wpłynąć na ocenę Twoich standardów obsługi, jeśli wybrany powód wykaże brak zapasu towaru lub jego niedostępność lub brak możliwości jego wysyłki