anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Już w maju - kupujący anulują zamówienie w nowy sposób! / wysyłka elektroniczna

dawal50
#14 Krzewiciel#

Mam pytanie do adminów @_HolaOla_ @cloudcloud @msniezek 

Dlaczego wykluczycie możliwość anulowania tylko w niektórych kategoriach które mają wysyłkę elektroniczną? Przecież kategoria Kultura i rozrywka > Gry > Komputerowe PC wypełniona jest przesyłkami elektronicznymi a jakoś nie jest wykluczona z możliwości anulowania. To może prowadzić do patologii gdzie automat wysyła elektronicznie klucz i klient może w odpowiednim momencie anulować (przed zmianą statusu na wysłane), dostanie klucz i jednocześnie będzie chciał zwrotu wpłaty. To jest niedopuszczalne i zwiększa możliwość negatywów "bo przecież anulowałem", a jak wiadomo produkty cyfrowe są wyłączone z możliwości zwrotu zarówno w warunkach aukcji jak i prawnie.

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

Vryko
#18 Luminarz#

Oczywiście - za. Też pisałem, że w przepisach nie ma czegoś takiego, jak "anulowanie" umowy. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Vryko niech to se będzie ale poprawnie nazwane i wprowadzone, teraz mam na wyciągu z payu zwrot a nie mam do niego żadnego pisma dal księgowości i już jest problem 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@msniezek bzdura

żaden polski przepis nie mówi o anulowaniu

bo w Polsce zawiera się umowy i od tych umów się odstępuje na określonych warunkach tylko część kupujących ma do tego prawo z częścią umów

tego słowa używa konkurencyjny serwis ebajasrski i to niezgodnie z polskim prawem

cyt:

Jeśli nie możesz sfinalizować transakcji, możesz ją anulować w Centrum rozstrzygania i otrzymać zwrot prowizji od ceny końcowej.

Powodem anulowania może być np. utrata lub uszkodzenie przedmiotu, błąd przy wystawianiu aukcji lub brak możliwości finalizacji transakcji.

Gdy anulujesz transakcję:

  • Nie podejmujemy działań przeciwko kupującemu.

  • Anulowana transakcja może negatywnie wpłynąć na ocenę Twoich standardów obsługi, jeśli wybrany powód wykaże brak zapasu towaru lub jego niedostępność lub brak możliwości jego wysyłki

     

     

oznacz moderatorów