Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem FZP - w dniu 05.05.2020 kupujący dokonał zakupu na dwóch różnych aukcjach.
Nie wybrał opcji dostawy, nie zapłacił za transakcje.
Przed chwilą (30.05.2020) wysłałem FZP.
Odpowiedź z Allegro błyskawiczna:
"przeanalizowaliśmy zamówienie i odrzuciliśmy Twój wniosek o rabat transakcyjny. "
To przecież jest jawne kłamstwo. Nikt tak szybko nie mógł przeanalizować zamówienia i nawet nikt go nie próbował analizować.
" Poznaj szczegóły decyzji
Zamówienie nie spełniło warunków niezbędnych do otrzymania rabatu transakcyjnego. "
- To kolejne kłamstwo. - Kupujący dokonał zakupu, nie zapłacił, nie wywiązał się z transakcji - czego więcej potrzeba?
Kolejne informacje od Allegro:
Aby następnym razem otrzymać rabat transakcyjny:
Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją skorzystaj z formularza odwołania.
- A TO JUŻ JEST TOTALNY ABSURD - miało być szybciej i łatwiej - niestety , realia znacznie odbiegają od założeń serwisu Allegro. Zwroty prowizji są utrudnione, a nie, jakie były założenia - ułatwione.
To dziwne. U mnie działa to prawidłowo. Jak klient nie zapłaci przez 7 dni to zwrot prowizji jest praktycznie natychmiastowy od zgłoszenia. Ja akurat nowy system sobie chwalę. Jedna z niewielu rzeczy jakie im w tych zmianach się udały.
@konto zamknięte bo tu chodzi zapewne o niski poziom jakości sprzedaży
ja mam wysoki i tez mam po 30 sekundach maila o przyznaniu rabatu, wnioski składam 8 dnia od zakupu
@ELMIX-SHOP wejdz sobie w zakładke jakość sprzedaży i przeanalizuj dane
mozliwe, że masz jakies minusy np za nieodpisywanie na wiadomosci
Składaj odwołanie, dostaniesz zwrot
Oczywiscie allegro powinno podchodzic do kazdego wniosku na tym samych zasadach niezaleznie od poziomu jakosci sprzedazy
To nie jest to konto, z którego zgłaszałem odwołanie.
Trochę mam zamieszane , zamieszałem przy rejestracji na Allegro Gadane.
Ale to nieważne.
Mam SS i SMARTA.
Ale chyba logiczne jest, że skoro klient nie zapłacił przez 25 dni, to należy się zwrot prowizji.
Po odwołaniu otrzymałem jeden zwrot prowizji, drugi też, kilka minut temu.
Nie mam problemów ze zwrotami prowizji, wszystkie są uzasadnione, na wszystkie otrzymuję zwroty.
Tylko dlaczego to ja mam zawsze wszystko udowadniać?
Tak jak w tym przypadku - klient dokonał 2 x zakupu, za oba nie zapłacił, wysłałem FZP (w końcu po odwołaniach otrzymałem do obu zwrot prowizji).
Ale kłamstwo ze strony Allegro pozostaje kłamstwem -
"przeanalizowaliśmy zamówienie i odrzuciliśmy Twój wniosek o rabat transakcyjny. "
To zamówienie nie zostało przeanalizowane, wiadomość poszła z automatu. Potwierdza to sam serwis Allegro, wysyłając informację, że "Przeanalizowaliśmy zamówienie jeszcze raz i przyznaliśmy rabat transakcyjny." , czy to też automat?
Czyli samo Allegro potwierdza, że wcześniejsza wiadomość była niezgodna z prawdą?
to powinno byc z automatu przyznane
jeszcze robie taki myk, że jak nie ma wpłaty to zmieniam status na anulowane
i skladam wniosek
Ostatnio bym podobny temat i ktos z obslugi pisal cos w stylu, że kupujący moze wplacic później i czekaja 30 dni czy jakos tak
Nastepnym razem zmien status i zobacz jak bedzie
czy coś pominąłem? - gdzie zmieniasz na anulowane?
@ELMIX-SHOP w zakładce Zamówienia przy konkretnym zamówieniu jest taka możłiwość 🙂
@Client:80340374 mi tam zawsze pracownicy Allegro mówili (bo tak jest w regulaminie Allegro), że klient ma czas 7 dni na wpłatę. Po tym terminie sprzedawca nie ma nawet obowiązku realizować jego zamówienia. Miałem tak bowiem, że po miesiącu klientka nagle sobie zażyczyła pobranie. Oczywiście odmówiłem. Napisałem, że towar mogę wysłać, ale tylko po przedpłacie. Już widzę jak by odebrała pobranie, skoro po miesiącu od kliknięcia (i braku zapłaty) nagle jej się przypomniało, że chce towar. Jednak zapłaciła ostatecznie i wysłałem normalnie, dała pozytyw na 5*.