anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kłamstwa Allegro odnośnie FZP

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Wysłałem FZP - w dniu 05.05.2020 kupujący dokonał zakupu na dwóch różnych aukcjach.

Nie wybrał opcji dostawy, nie zapłacił za transakcje.

Przed chwilą (30.05.2020) wysłałem FZP.

Odpowiedź z Allegro błyskawiczna:

"przeanalizowaliśmy zamówienie i odrzuciliśmy Twój wniosek o rabat transakcyjny. "

To przecież jest jawne kłamstwo. Nikt tak szybko nie mógł przeanalizować zamówienia i nawet nikt go nie próbował analizować.

" Poznaj szczegóły decyzji

Zamówienie nie spełniło warunków niezbędnych do otrzymania rabatu transakcyjnego. "

- To kolejne kłamstwo. - Kupujący dokonał zakupu, nie zapłacił, nie wywiązał się z transakcji - czego więcej potrzeba?

Kolejne informacje od Allegro:

 

Aby następnym razem otrzymać rabat transakcyjny:

  • Zwracaj kupującym wpłaty przez Allegro Finanse, jeśli tym sposobem płacili za zakupy - A NIBY JAK MAM ZWRÓCIĆ WPŁATĘ, JEŚLI KUPUJĄCY NIE ZAPŁACIŁ?
  • Dodawaj do zamówień poprawne numery przesyłek - A NIBY JAK MAM DODAĆ NUMER PRZESYŁKI, SKORO KUPUJĄCY NIE ZAPŁACIŁ I NIE WYWIĄZAŁ SIĘ Z TRANSAKCJI?
  • Dbaj o jakość Twojej sprzedaży - CZYLI JAK?
  • Zachęcaj kupujących do zwracania towaru przez zakładkę Kupione -  A JAK MAM GO ZACHĘCIĆ DO ZWROTU TOWARU, SKORO ZA NIEGO NIE ZAPŁACIŁ I GO NIE OTRZYMAŁ?

Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją skorzystaj z formularza odwołania.

 - A TO JUŻ JEST TOTALNY ABSURD - miało być szybciej i łatwiej - niestety , realia znacznie odbiegają od założeń serwisu Allegro. Zwroty prowizji są utrudnione, a nie, jakie były założenia - ułatwione.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

konto zamknięte
Nie dotyczy

To dziwne. U mnie działa to prawidłowo. Jak klient nie zapłaci przez 7 dni to zwrot prowizji jest praktycznie natychmiastowy od zgłoszenia. Ja akurat nowy system sobie chwalę. Jedna z niewielu rzeczy jakie im w tych zmianach się udały.

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

@konto zamknięte bo tu chodzi zapewne o niski poziom jakości sprzedaży

ja mam wysoki i tez mam po 30 sekundach maila o przyznaniu rabatu, wnioski składam 8 dnia od zakupu

@ELMIX-SHOP  wejdz sobie w zakładke jakość sprzedaży i przeanalizuj dane

mozliwe, że masz jakies minusy np za nieodpisywanie na wiadomosci

 

Składaj odwołanie, dostaniesz zwrot

 

Oczywiscie allegro powinno podchodzic do kazdego wniosku na tym samych zasadach niezaleznie od poziomu jakosci sprzedazy

oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

To nie jest to konto, z którego zgłaszałem odwołanie.

Trochę mam zamieszane , zamieszałem przy rejestracji na Allegro Gadane.

Ale to nieważne.

Mam SS i SMARTA.

Ale chyba logiczne jest, że skoro klient nie zapłacił przez 25 dni, to należy się zwrot prowizji.

Po odwołaniu otrzymałem jeden zwrot prowizji, drugi też, kilka minut temu.

Nie mam problemów ze zwrotami prowizji, wszystkie są uzasadnione, na wszystkie otrzymuję zwroty.

Tylko dlaczego to ja mam zawsze wszystko udowadniać?

Tak jak w tym przypadku - klient dokonał 2 x zakupu, za oba nie zapłacił, wysłałem FZP (w końcu po odwołaniach otrzymałem do obu zwrot prowizji).

Ale kłamstwo ze strony Allegro pozostaje kłamstwem -

"przeanalizowaliśmy zamówienie i odrzuciliśmy Twój wniosek o rabat transakcyjny. "

To zamówienie nie zostało przeanalizowane, wiadomość poszła z automatu. Potwierdza to sam serwis Allegro, wysyłając informację, że "Przeanalizowaliśmy zamówienie jeszcze raz i przyznaliśmy rabat transakcyjny." , czy to też automat?

Czyli samo Allegro potwierdza, że wcześniejsza wiadomość była niezgodna z prawdą?

 

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

to powinno byc z automatu przyznane

jeszcze robie taki myk, że jak nie ma wpłaty to zmieniam status na anulowane

i skladam wniosek

 

Ostatnio bym podobny temat i ktos z obslugi pisal cos w stylu, że kupujący moze wplacic później i czekaja 30 dni czy jakos tak

Nastepnym razem zmien status i zobacz jak bedzie

oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

czy coś pominąłem? - gdzie zmieniasz na anulowane?

 

oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

@ELMIX-SHOP  w zakładce Zamówienia przy konkretnym zamówieniu jest taka możłiwość 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:80340374 mi tam zawsze pracownicy Allegro mówili (bo tak jest w regulaminie Allegro), że klient ma czas 7 dni na wpłatę. Po tym terminie sprzedawca nie ma nawet obowiązku realizować jego zamówienia. Miałem tak bowiem, że po miesiącu klientka nagle sobie zażyczyła pobranie. Oczywiście odmówiłem. Napisałem, że towar mogę wysłać, ale tylko po przedpłacie. Już widzę jak by odebrała pobranie, skoro po miesiącu od kliknięcia (i braku zapłaty) nagle jej się przypomniało, że chce towar. Jednak zapłaciła ostatecznie i wysłałem normalnie, dała pozytyw na 5*.

oznacz moderatorów