Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z odzyskaniem prowizji od sprzedanej magnolii. Sprawa wygląda tak że kupujący nie odebrał paczki która wróciła do mnie. Rozpoczął dyskusję allegro "przedmiot jest uszkodzony" Ustaliłem z kupującym że jak napisze że rezygnuje z zakupu i opłaci przesyłkę w 2 strony to zwrócę mu resztę należności. Tak zrobiłem ale nie mogę się doprosić zwrotu prowizji od allegro. W odwołaniu od decycji nie przyznania prowizji Pani pisze mi **piiip**oletto o niskiej ocenie zamiast zobaczyć że klient faktycznie rezygnuje z zakupu i że przedmiot nie jest uszkodzony tylko nie odebrał przesyłki. Dodam że drzewko przejechało w 2 strony i nie jest uszkodzone co się nie zdarza zbyt często. Gdzie mam się odwoływać o zwrot tej prowizji jeśli w odpowiedzi na odwołanie od odwołania znowu będą pisać **piiip**oletto o niskiej ocenie zamiast zająć się zwrotem prowizji?
@OgrodoweRarytasy Odwołać się możesz kontynuując korespondencję. Nie ma innego formularza do odwołania od odrzuconego odwołania. Jeśli klient złożył konsumenckie oświadczenie o odstąpieniu od umowy, prowizja powinna zostać zwrócona, gdyż Allegro, zgodnie z regulaminem, nalicza i pobiera prowizję od zawartych umów, a po odstąpieniu, zgodnie z Ustawą konsumencką, umowa jest niezawarta. Kupujący nie musi podawać powodu odstąpienia, ale może go podać. Jeśli chcesz, możesz odwołać się od decyzji pracownika do osoby na wyższym stanowisku tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
Pozwoliłem sobie zacytować w kolejnej odpowiedzi odmownej zdanie w którym opisujesz co Allegro powinno zrobić i czekam na odpowiedź no i zwrot prowizji oczywiście.
Dziękuje Panu/Pani za podpowiedź w odwołaniu od decyzji do osoby na wyższym stanowisku udało mi się uzyskać zwrot prowizji.
Dobry wieczór,
dziękuję Panu za wiadomość w związku z odwołaniem od decyzji przedstawionej w trakcie rozpatrywania Pana sprawy..
Zapoznałem się dokładnie ze sprawą i całością korespondencji z doradcami.
Zgodnie z naszym Regulaminem, załącznik nr 4, część VII, pkt 2A2:
Rabat transakcyjny jest przyznawany na zasadach określonych poniżej w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu płatności:
A. zapłata za zakupiony Towar za pomocą usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7A oraz Załączniku 7B do Regulaminu - w przypadku płatności ze statusem “zakończona” z zastrzeżeniem, że:
Kupujący odstąpił od umowy bez wykorzystania formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse” w przypadku gdy:
jakość Sprzedającego jest określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu. W przypadku gdy poziom jakości Sprzedającego jest niższy, rabat transakcyjny zostanie przyznany wyłącznie, gdy Kupujący nie wskaże na przyczynę odstąpienia od umowy wynikającą z winy Sprzedającego;
Kupujący utworzył Dyskusję dotyczącą Transakcji będącej przedmiotem wniosku o rabat transakcyjny, zostanie on przyznany wyłącznie gdy Kupujący wskaże, że odstąpienie od umowy nie wynika z winy Sprzedającego;
Pana poziom sprzedaży w momencie składania wniosku to wymagający uwagi.
Decyzja
Mając na uwadze, że Kupująca w dyskusji zgodziła się z Pana argumentami dotyczącymi przedmiotu, pozytywnie rozpatrzyłem Pana reklamację.
Przyznałem rabat transakcyjny do zakupu Kupującego EMLS w ofercie 10619815730 .
Pana reklamację uznaję za pozytywnie rozpatrzoną.
@OgrodoweRarytasy kupująca jako powód zwrotu podała "przedmiot jest uszkodzony", a Twoja jakość sprzedaży "wymaga poprawy". Przykro mi, ale informujemy np. w tym artykule, że w takim wypadku rabat transakcyjny nie będzie przyznany.
Kupujący nigdzie nie pisał że powodem zwrotu jest uszkodzony przedmiot tylko z tej zakładki założył dyskusję a to jest chyba różnica? W dodatku w tej dyskusji oświadcza że jeżeli będzie trzeba to się zwróci bezpośrednio do supportu Allegro żebyście oddali mi prowizję.