Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tym tygodniu mam już założone dwie dyskusje przez klientów, którzy kupując jednego dnia, na następny dzień mają monit z allegro, że jest opóźnienie bo paczka powinna być już u nich, albo jest z nią jakiś problem bo nie ma nr przesyłki w systemie. Tylko, że ja mam ustawione 24 godziny na nadanie, a nr zasadniczo pojawia się w momencie nadania paczki. Co z tego, skoro allegro na drugi dzień po zakupie bombarduje kupującego informacjami, że Twoja paczka jest opóźniona, bo sprzedawca nie wprowadził nr paczki, skontaktuj się z nim, a najlepiej załóż mu dyskusję. O co w tym chodzi ???
Wszystkie paczki wysyłam w terminie, więc dlaczego allegro pokazuje kupującemu, że jest opóźnienie ?? Dlaczego muszę się tłumaczyć z pracy tych chorych algorytmów ?
To Ty jeszcze nie wiesz, że Allegro nie patrzy na Twoje 24 godziny, tylko samo sobie ustala ten czas, biorąc pod uwagę średni czas nadania? Jeśli często nadajesz w tym samym dniu, to taki jest efekt. Wystawiając oferty godzisz się na dopisywanie do nich różnych treści przez podmiot, który nie jest stroną umowy.
niech sobie dopisują co chcą, ale niech tłumaczą się potem przed kupującym, że go wprowadzają w błąd, bo ja nie mam czasu na bawienie się w dyskusje. Zamiast tłumaczyć jednemu z drugim zawiłości algorytmów allegrowych wolałbym skupić się na czymś bardziej kreatywnym.
mikeza coś chyba nie kuka w systemie , 3/4 wczoraj odebranych paczek przez kuriera Inpost ma stastus ,, odebrana od klienta ,a powinny mieć przynajminiej ,,Przyjęta w oddziale InPost.,, czy też w,, trasie ,,
@mikeza Abym mogła cokolwiek sprawdzić, podaj mi proszę o jakie zamówienia dokładnie chodzi.
temat jest wałkowany nie pierwszy raz. Mógłbym podesłać kilka takich sytuacji z ostatnich 2 tygodni. Algorytm działa dziwnie, klient ma informację np, taką, że dostawa będzie czwartek lub piątek, a w czwartek rano system allegro wysyła mu informację, że paczka ma opóźnienie, bo nie ma nr nadania. Zakup był w środę (przy wysyłce 24H). Przecież to jest bzdura, żeby sugerować kupującemu, że jest opóźnienie skoro go nie ma, bo paczka np, lada moment wyjdzie, a nr nadania pojawi się w systemie.
Pomijając nawet fakt, że powiedzmy system podał orientacyjny czas dostawy wyliczony na podstawie wcześniejszych wysyłek, to wyświetlanie informacji w czwartek o opóźnieniu, gdzie allegro samo podało możliwy termin doręczenia piątek jest conajmniej dziwne ??
ja ostatnio tu opisywałem swój przypadek
gdzie po takim mailu od allegro dostałem od razu negatywa do kupującego
bo nie zrozumiał jego treści
allegro oczywiście szło w zaparte, że czegoś takiego nie wysyłali
(nawet admini na tym forum udawali, że tematu nie ma)
@xyz96 kupującego też obowiązuje regulamin allegro - powinien odróżnić maile od sprzedawcy i allegro
z drugiej strony ja nie znalazłem w regulaminie allegro zgody na dopisywanie do nich różnych treści przez podmiot, który nie jest stroną umowy.
Spotkało mnie to samo.
Klient się pyta gdzie jego paczka bo dostał maila o opóźnieniu a paczka dawno pod tym adresem odebrana.