anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy w końcu zweryfikujecie nasze konto i oddacie nasze pieniądze???

hitshop
#9 Pomysłodawca#

W październiku przechodziliśmy weryfikacje na jednym z naszych kont (bajer_shop) Oczywiście weryfikacja przeciągała się z nieskończoność, bynajmniej nie z naszej winy, tylko wy przekazywaliście nam błędne informacje! Nasze wszystkie konta zostały w końcu zablokowane. Po kilku dniach w końcu udało się odblokować dwa z nich. Niestety nasze konto hitshop od dnia 22.10 jest nadal zablokowane! W pierwszych dniach twierdziliście, że to tylko problem techniczny i zaraz zostanie rozwiązany. Jednak po kilku dniach przetrzymywania już totalnie nielegalnie naszych pieniędzy stwierdziliście, że operator zażądał reweryfikacji z powodu tego iż nasze konto było założone w starym systemie! (do dziś nikt mi tego nie wytłumaczył). Więc    zaczynamy zabawę od początku. Chcecie przelew weryfikujący po którym macie odblokować wypłaty. Przelew poszedł 04.11 do dnia dzisiejszego nie wrócił! Choć twierdzicie, że operator go otrzymał. Nadal blokoda istnieje pomimo tego przelewu, mimo iż na dosłanie dokumentów mamy czas do 09.12. Na pytanie dlaczego tak się dzieje znowu enigmatyczna odpowiedz "ponieważ wcześniej wypłaty na Państwa koncie były zablokowane ze względu na zmianę ustawień" Pytam się jakich ustawień? Jest to dla nas kompletnie nie jasne i zakrawa już naprawdę pod nielegalne przetrzymywanie naszych pieniędzy!

Znowu chcecie dokumenty które już otrzymaliście przy weryfikacji innego konta. Dodatkowo chce parę innych dokumentów, nawet nie udostępniając nam opcji ich przesłania - kolejny dzień stracony na to abyście umożliwili nam ich przesłanie!!! W końcu gdy już się udaje je przesłać zapewniacie, że przespieszycie weryfikacje u operatora i co? Kontaktowałam się dzisiaj z operatorem który twierdzi, że nie otrzymał od Was tych dokumentów!!!

ALLEGRO żądam natychmiastowej reakcji i natychmiastowego odblokowania konta!!!!!!!!!!!

Poziom waszej obsługi klienta jest doprawdy żenujący!!! Na kolejne meile odpowiadają za każdym razem inne osoby, które naszą sprawę mają totalnie gdzieś! Na zamówione rozmowy telefoniczne puszczacie tylko sygnał i rozłączacie się, później twierdząc, że nie mogliście się połączyć. I widząc tutaj wiadomości od innych sprzedawców jest jasne, że po prostu się boicie rozmawiać, nie chce wam się pomóc, olewacie sprawę!!!! Czy tak się postępuję w profesjonalnej firmie??? Na pytania w meilach odpowiadacie wybiórczo, kłamiecie, że zajmujecie się sprawą, że przekazaliście wszystkie dokumenty i co???? JEDNO WIELKIE NIC! Czego za chwilę zażądacie? Kolejnych dokumentów aby przez kolejne dni przetrzymywać nasze pieniądze?!!! Jedynie co potraficie to przepraszać, zapewniać że wszystko jest już w porządku. 

ALLEGRO nie przyjmujemy waszych przeprosin! Nie przyjmujemy zapewnień, że rozumiecie iż jest to dla nas ważne, i w to, że jest wam przykro że nas to spotkało też nie wierzymy.

OCZEKUJEMY ODBLOKOWANIA KONTA wasze problemy techniczne, i zmiana ustawień nas nie interesują.

Jednocześnie nadmieniam iż przekazujemy sprawę do naszego działu prawnego, bo to wszystko już zakrawa pod nielegalne przejęcie naszych pieniędzy!!!

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

hitshop
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów