Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@violka305 Nie wysyłaj bez wpłaty, prawdopodobnie klient chce wyłudzić towar bez pieniędzy. Musisz mieć płatność zakończoną, a nie rozpoczętą. Nie ulegaj żadnym zapewnieniom o wpłacie, musisz widzieć pieniądze tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Dziekuje Wam za szybkie odp. Tak mi sie cos dziwne wydawalo ze u klienta oplacone a u mnie platnosc rozpoczeta i nacisk na szybka wysylke. Tel klienta wylaczony. Poprosilam o potwierdzenie zaplaty ale jak dotad cisza.
Zamówienie powinno mieć status "OPŁACONE", dopiero wtedy wyślij przedmiot. Płatność rozpoczęta oznacza, że kupujący wybrał sposób zapłaty ale nie zakończył płatności lub wybrał przelew tradycyjny i przelew nie został jeszcze zaksięgowany.