anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto ze względu na zbyt niską ocenę jakości sprzedaży

Martellaspzoo
#8 Zapaleniec#

Cześć,

Konto zostało zablokowane. Nie ma co się oszukiwać wina jest jednostronna i leży po stronie naszej. Poprzedni pracownik odpowiedzialny za serwis zwyczajnie sprawę zawalił, zaniedbał i Allegro nas zablokowało.
Przejąłem jego obowiązki i od tego czasu staram się zrobić wszystko by konto znów działało jednak bez żadnego rezultatu. 
Zdajemy sobie sprawę, ze było to zaniedbane i ocena jakości wymaga poprawy. Do tej pory zrobiliśmy wszystko czego dział bezpieczeństwa wymagał m.in: 

-pieniądze zostały zwrócone do kupujących;

-dyskusje zostały rozwiązane i zamknięte także te "nierozwiązane";

-do każdego klienta, który był niezadowolony/dodał negatywną ocenę została wysłana wiadomość z wyjaśnieniem i prośbą o usunięcie;

Jeden z klientów zgodził się usunąć negatyw - to zostało zrobione, kilku innych dodało pozytywne, ogólnie nasza ocena to 98.2%(438 ocen). 

Pan z supportu wyraźnie powiedział, że bez uruchomienia sprzedaży ocena jakości nie wzrośnie bo nie ma możliwości otrzymywania ocen. Dział bezpieczeństwa sprzedaży nie odblokuje konta ze względu na zbyt niską ocenę jakości - wpadamy w takie błędne koło, bo nie mamy możliwości manewru. 

Chciałbym zapytać czy mamy jakiekolwiek wyjście z sytuacji, napisałem kilka maili do allegro, zawsze uprzejmie, z nikim nie próbuję iść na noże. 
Jestem gotowy złożyć oświadczenie na zasadzie "kredytu zaufania" - jako nowa osoba odpowiadam wyłącznie za allegro i cała moja uwaga skupia się wyłącznie na tym serwisie.
Czy naprawdę to konto nadaje się wyłącznie do usunięcia, czy naprawdę nie da się go uratować?

Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Piotrek

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

system allegro dziala zerojedynkowo , zaczekajmy na moderatorów , być może coś mądrego podpowiedzą .

oznacz moderatorów

Martellaspzoo
#8 Zapaleniec#

Jasne - wielkie dzięki za odpowiedz.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Martellaspzoo, niestety potwierdziłam poprzednio otrzymane przez Ciebie informacje. Zdjęcie ograniczeń z konta nie jest obecnie możliwe. Twoja jakość sprzedaży na koncie wymaga poprawy. To poziom niższy niż wymagany art. 10.7 Regulaminu Allegro - neutralny.

Tak, jak zostałeś poinformowany w korespondencji mejlowej, poziom jakości możesz podnieść poprzez:

  • unieważnienie negatywnych komentarzy (porozumienie się z kupującymi w sprawie ich usunięcia)
  • zachęcenie kupujących, którzy do tej pory nie wystawili komentarza, aby to zrobili
  • zakończenie trwających Dyskusji.

Niestety nie ma innej drogi, aby rozwiązać tę sytuację.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

WidelecNaTalerzu
#8 Zapaleniec#

Przecież to jest hit

Napraw jakość sprzedaży poprzez zwiększenie jakości sprzedaży do zamówień, ale nie damy Ci możliwości realizować zamówień

Jak można naprawić auto, bez oddania auta 

oznacz moderatorów

Martellaspzoo
#8 Zapaleniec#

Hej @mr_oma !

Uprzejmie dziękuję za odpowiedź. 
Nie ukrywam jednak, że podobne rozwiązania już zostały zaproponowane przez support allegro.

Wszystkie dyskusje zamknięte. Do każdego niezadowolonego klienta wysłana wiadomość z wyjaśnieniem problemu jaki się pojawił, przeprosinami oraz prośbą o usunięcie negatywu - to niestety skutku nie przyniosło, na ośmiu klientów tylko jeden zgodził się komentarz usunąć, reszta albo powiedziała zwyczajnie "nie, nie usunę" albo w ogóle nie odpisała.
Zachęcanie do usunięcia - ok, jest to sposób ale nie każdy człowiek się zwyczajnie zlituje i nie interesują go moje tłumaczenia, nie mogę go nękać, muszę zaakceptować jego decyzję.

Proszę powiedz mi czy istnieje jakaś procedura na wypadek, kiedy rozwiązania o których wspominasz nie działają? Naprawdę próbowałem - mogę pokazać screeny z rozmów/próśb. 

Druga rzecz, konsultant ds. Ocen i komentarzy powiedział mi wprost - to konto jest nie do uratowania jeżeli sprzedaż i otrzymywanie ocen się nie będzie odbywać, bez tego po prostu nie ma szans na podniesienie punktacji.

Rozumiem regulamin, procedury, naprawdę - pracowałem w pomocy technicznej, wiem jak to funkcjonuje, ciut inna branża, schemat podobny, ale nie pamiętam sytuacji w której klient byłby całkowicie bez wyjścia, zawsze "szło się dogadać". 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam,

Piotrek

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Martellaspzoo, naprawdę mi przykro, ale rozwiązania, które wskazałam, to jedyna droga do zdjęcia ograniczeń z konta.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Martellaspzoo
#8 Zapaleniec#

@mr_oma 

Czyli mówiąc krótko: nie ma żadnej innej procedury na wypadek niedziałania powyższych i konto jest zwyczajnie do zamknięcia - nie ma ratunku, tak?

Dzięki!

Pozdrawiam,

Piotrek

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Martellaspzoo, nie ma innej drogi do zdjęcia ograniczeń, natomiast decyzję co do zamknięcia konta musisz podjąć samodzielnie.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Martellaspzoo
#8 Zapaleniec#

@mr_oma 

Nie męczę dalej, potrzebuję konkretnej odpowiedzi na pytanie czy istnieje procedura na wypadek nieskuteczności tych absurdalnych, a mimo to zastosowanych prze mnie metod na odblokowanie konta.

Dziękuję Ci za zaangażowanie.

Temat do zamknięcia.

 

Pozdrawiam,

Piotrek

oznacz moderatorów