Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Jest to druga sytuacja tego typu, że naszym klientom nie zostają zwrócone środki pomimo wykonania przez nas zwrotu. Otrzymaliśmy z tego powodu już jeden negatyw.
Sprawa dotyczy zwrotu dla klosia802 oraz hm58.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:105077288 jeśli zwrot zaksięgował się poprawnie , a treść oceny jest z tym sprzeczna pisz do allegro o usunięcie .
@Client:105077288 sprawdziłam zwroty dla tych dwóch kupujących i zaksięgowały się poprawnie.
1. W przypadku klosia802, zwrot został zlecony 19 stycznia 2023 i zaksięgował się poprawnie. Kupująca opłaciła zakup korzystając z Allegro Pay, więc (jeśli nie spłaciła tego zakupu) to zwrócone środki zwiększyły jej dostępny w usłudze limit.
2. W przypadku hm58 zwroty zostały zlecone 9 i 11 stycznia i oba zaksięgowały się poprawnie. Metodą płatności był przelew tradycyjny, więc kupujący powinien otrzymać środki na konto, z którego zapłacił lub jeśli przelew zlecał w placówce (poczty lub banku) to powinien udać się tam, aby otrzymać zwrot wpłaty.
dobra .. @la_nika co teraz z oceną jaką otrzymał autor wątku .
@mdrogeria kwestię komentarza @Client:105077288 powinien skierować do nas przez ten formularz. Mam nadzieję, że kupująca po wyjaśnieniu kwestii zwrotu wpłaty, zmieni swoją ocenę.