anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy zostaną zwrócone środki

Client:105077288
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry
Jest to druga sytuacja tego typu, że naszym klientom nie zostają zwrócone środki pomimo wykonania przez nas zwrotu. Otrzymaliśmy z tego powodu już jeden negatyw.
Sprawa dotyczy zwrotu dla klosia802 oraz hm58.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

@Client:105077288 jeśli zwrot zaksięgował się poprawnie  , a treść oceny jest z tym sprzeczna pisz do allegro o usunięcie .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105077288 sprawdziłam zwroty dla tych dwóch kupujących i zaksięgowały się poprawnie. 
1. W przypadku klosia802, zwrot został zlecony 19 stycznia 2023 i zaksięgował się poprawnie. Kupująca opłaciła zakup korzystając z Allegro Pay, więc (jeśli nie spłaciła tego zakupu) to zwrócone środki zwiększyły jej dostępny w usłudze limit.
2. W przypadku hm58 zwroty zostały zlecone 9 i 11 stycznia i oba zaksięgowały się poprawnie. Metodą płatności był przelew tradycyjny, więc kupujący powinien otrzymać środki na konto, z którego zapłacił lub jeśli przelew zlecał w placówce (poczty lub banku) to powinien udać się tam, aby otrzymać zwrot wpłaty. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

dobra .. @la_nika co teraz z oceną jaką otrzymał autor wątku .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria kwestię komentarza @Client:105077288 powinien skierować do nas przez ten formularz. Mam nadzieję, że kupująca po wyjaśnieniu kwestii zwrotu wpłaty, zmieni swoją ocenę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów