anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient anulował zakup, ale Allegro pay żąda spłaty, dlaczego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
InniSklep
#8 Zapaleniec#
  • Brak kontaktu z Allegro od wczoraj, niestety nie odpowiadają na moje wiadomości
  • klirntka zgłosiła info, że anulowała zakup a na Allegro pay nadal ma go spłacić 
  • Zakup dokonany 6 lipca wiec nawet gdyby coś było nie tak z systemem to do tej pory powinno zostać naprawione 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mirex2005
#12 Orędownik#

@InniSklep a pieniądze zwróciłeś za pośrednictwem Allegro Finanse (chyba, że masz ustawione automatyczne zwroty po anulowaniu zakupu przez klienta)?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Anulował a środki trafiły już do Ciebie? jak trafiły to musisz zwrócić a jak nie to kupujący zawsze dostaje harmonogram spłat i ma 30dni a z pewnością do tego czasu umowa zostanie rozwiązana.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@InniSklep podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja lub numer zgłoszenia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
InniSklep
#8 Zapaleniec#

7c20e8c0-1c35-11ee-a0ae-b1fbbfc07fa7

numer zamówienia 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@InniSklep z danych w naszym systemie wynika, że dopiero dziś zleciłaś zwrot dla tej kupującej, więc jest w trakcie realizacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
InniSklep
#8 Zapaleniec#

Zgadza się, zleciała zwrot po informacji od LEW433, że po anulowaniu muszę sama zlecić zwrot wpłaty. 

oznacz moderatorów