Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InniSklep a pieniądze zwróciłeś za pośrednictwem Allegro Finanse (chyba, że masz ustawione automatyczne zwroty po anulowaniu zakupu przez klienta)?
Anulował a środki trafiły już do Ciebie? jak trafiły to musisz zwrócić a jak nie to kupujący zawsze dostaje harmonogram spłat i ma 30dni a z pewnością do tego czasu umowa zostanie rozwiązana.
@InniSklep podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja lub numer zgłoszenia.
7c20e8c0-1c35-11ee-a0ae-b1fbbfc07fa7
numer zamówienia 🙂
@InniSklep z danych w naszym systemie wynika, że dopiero dziś zleciłaś zwrot dla tej kupującej, więc jest w trakcie realizacji.
Zgadza się, zleciała zwrot po informacji od LEW433, że po anulowaniu muszę sama zlecić zwrot wpłaty.