Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupuje kilkukrotnie u mnie różne towary i zawsze je zwraca (biżuteria). Nie chcę takiego klienta i dlaczego nie mogę go zablokować jak kiedyś a z góry narzucone są na mnie do wyboru powody, jedynie dla których mogę zablokować klienta (są one mało realistyczne)? Również czas blokady powinien być uzależniony ode mnie. Uważam to za dyskryminację sprzedającego i przedkładanie interesu kupującego. Na takim zwrocie tracę określoną kwotę za dopłatę do systemu Smart od każdej transakcji a wyrób jednostkowy nie jest w ofercie do czasu dotarcia do mnie zwrotu. Jeśli ukryję wyrób po sprzedaży muszę wystawić na nowo aukcję.
Jest jak jest i tego nie zmieniasz, masz 180dni.
Na co mam 180 dni?
ciesz się, że nie musisz do niego jechać z kwiatami, aby odebrać towar!
1. dlaczego nie możesz zablokować? Po 3 razach możesz, tylko musisz podać powód. Z czym masz problem?
2. 180 dni - na taki okres czasu możesz zablokować. Po tym czasie wraca cały na biało 😞
Nie ma opcji - "podaj swój powód", są z góry narzucone powody, które są wręcz śmieszne. Kupujący to pan nad pany. Za dwa miesiące zamykam sprzedaż jeśli nic się nie zmieni, szkoda nerwów. Kupujący wymyślili sobie "kupno" biżuterii "na wynajem za darmo". Założy raz, odda i nie widać śladów używania. Codziennie może sobie kupować i zwracać bo nie ma żadnego monitoringu takich osób.