Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie, czy można w jednej ofercie wielowariantowej, dotyczącej sprzedaży koszulek z nadrukiem, ustawić 3 parametry do wyboru dla klienta:
1. Rozmiar
2. Kolor koszulki
3. Wzór nadruku
Innymi słowy, na stronie takie oferty klient mógłby wybrać np. koszulkę L - kolor czarny albo niebieski - kilka nadruków do wyboru.
Domyślam się, że trzeba będzie to dodatkowo zgłosić przez formularz w odpowiednim pliku, chciałem się jednak upewnić, że wielowariantowość w tym wypadku może obejmować 3 parametry.
Dziękuję za pomoc: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Alegoria24_pl W wielu kategoriach warianty ofertowe zostały już zastąpione przez warianty produktowe, które działają trochę inaczej. W jakiej konkretnie kategorii chcesz wystawiać koszulki?
Jeśli chodzi o wskazane parametry problematyczny wydaje się wzór nadruku. Czy chodzi Ci o wzór dominujący?
bardzo dziękuję za odpowiedź. Bardzo możliwe, że pomyliłem warianty ofertowe z wariantami produktowymi. Czy poniższa oferta pozostaje właśnie właśnie wariantem produktowym:
https://allegro.pl/oferta/koszulka-unisex-m-z-grafika-d-mroza-trurl-cyberiada-st-lema-15246875730
Jeżeli tak, to mam 2 pytania:
1. Czy można dodać 3 parametr, czy też kolor/wzór zawsze będą połączone w jednym parametrze?
2. Jak najlepiej poprawić tę ofertę, czyli np. dodać brakujące rozmiary, które system z jakichś powodów pominął?
@Alegoria24_pl tak, to jest wariant produktowy i odpowiadając na Twoje pytania:
1. tak, to jest wariant produktowy, ale nie można rozdzielić parametru kolor/wzór na dwa podobne.
2. aby wszystko działało poprawnie, upewnij się, że wszystkie oferty są połączone z właściwymi produktami. Jeśli tak skorzystaj z szablonu z tego artykułu i podaj nam w jakie grupy wielowariantowe mają być połączone przesyłając ten plik przez ten formularz.
Szanowna Pani Olu:
prawie miesiąc temu - zgodnie z Pani instrukcją - wysłałem poprzez wskazany formularz prośbę o połączenie ofert. Nie spowodowało to żadnych konstruktywnych działań ze strony Allegro. Zmarnowaliśmy sporo czasu i energii, próbując uporządkować chaotycznie poszatkowane przez Allegro oferty sprzedaży.
Czy w zamian za 20% jakie pobieracie od każdej transakcji, moglibyście przynajmniej traktować sprzedawców z elementarnym szacunkiem?