Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił 3 takie same produkty z rabatem 50%, dzięki czemu miał kuriera w Smarcie w cenie. Odsyła 2 produkty. Czy przy zwrocie potrącam mu koszty kuriera?
Jak zwraca 2 z 3 to oddajesz za towar.
Nie bardzo rozumiem. Najpierw piszesz, że kurier był w smarcie a potem chcesz potrącać kuriera który był za 0zł? Ale rabat możesz mu skasować, nie było 3 kupionych nie ma rabatu.
Kurier był w smarcie, ale produkt po rabacie kosztował 22 zł. Klient zwraca 2 produkty z 3 kupionych, a u mnie koszt opłaty za DHL zostaje.
To się niestety zawczasu wlicza w ceny. Każdemu zostaje koszt dopłaty. Ale nie możesz mu odciągnąć czegoś co oficjalnie widniało za 0zł. Nie bez powodu sprzedawcy bez smarta sprzedają taniej.
@Heyvan za dostawę nie możesz potrącić ale oddajesz tak jak by ten produkt co zostawił kupował bez rabatu 🙂