Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wygrał licytacje ale się rozmyslil, spokojnie po 7 dniach wystąpiłem o zwrot prowizji,. Nie został przyznany ponieważ kupujący w mailu od allegro zawarł informacje o finalizacji zakupu.
Allegro nie widzi problemu nakazuje płacić. Klient sobie żartuje.
Jak to rozwiązać,.
Klient nie mógł zawrzeć informacji o finalizacji transakcji. Po prostu nie potwierdził powodu.
Poczekaj jeszcze 2 dni, jak nie będzie wpłaty to pisz odwołanie. nie wiem jaki sposób zapłaty wybrał klient. Jak przez Allegro Finanse, to zawsze w odwołaniu możesz poprosić, żeby przysłali Ci potwierdzenie wpłaty.
Odwołaj się od decyzji; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym