Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto w takim przypadku pokryje koszty przesyłki zwrotnej?
List z zakupionym towarem leży na poczcie już kilka dni, co będzie jeśli klient go nie odbierze i po 2 tygodniach poczta go odeśle do mnie?
@johnka72 Wtedy będziesz mógł zwrócić kupującemu całą jego wpłatę pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej, o ile klient odstąpi od umowy. Jeśli nie odstąpi, zwrócisz mu koszt samego towaru pomniejszony o koszt przesyłki zwrotnej.
A kontaktowałaś się z klientem? Napisz do niego lub zadzwoń. Może przegapił awizo i wciąż czeka na list.
Jest okres świąteczno-noworoczny, więc na razie jeszcze czekam, może klient gdzieś wyjechał i odbierze po powrocie.
Jeśli za tydzień przesyłka nadal będzie nieodebrana wtedy z nim się skontaktuję
@johnka72
Jeśli nie odstąpi ... - to Sprzedawca nie może odstąpić (bez wezwania do odbioru i wyznaczenia ostatecznego terminu realizacji Umowy przez Kupującego). Może oddać rzecz na przechowanie (na koszt i ryzyko Kupującego) - do czasu odbioru rzeczy przez Kupującego lub złożenia przez niego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Dopiero jak dojdzie do rozwiązania Umowy Sprzedawca ma obowiązek zwrotu środków (pomniejszonych np. o koszt przesyłki zwrotnej czy koszty przechowywania własności Kupującego)
Klient dziś odebrał list, dzięki wszystkim za pomoc!
Jeśli (odpukać) do takiej sytuacji kiedyś dojdzie, będę wiedziała co robić
I po co było takie bzdety pisać? 2 tyg. przesyłka leży na Poczcie? Czy ty w ogóle wiesz o czym piszesz?