anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie odebrał paczki pobraniowej bo stwierdził, że on nic nie zamawiał

MAMY ROZWIĄZANIE!
apteczki24_com
#7 Wielbiciel#

Witam,

Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, że kupujący odmówił odbioru paczki pobraniowej. Po rozmowie z klientem stwierdził, że on nic u nas nie zamawiał i dlatego nie odebrał paczki. Na naszym konice widnieje jego zamówienie natomiast u niego w zakłądce moje zakupy nie ma takiego zamówienia. Czy pomoże mi ktoś to wyjaśnić co tu się zadziało :)?

- oczywiście z całej tej sytuacji jesteśmy w plecy za dwie wysyłki bo to była paczka pobraniowa!

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@apteczki24_com Cześć, o które zamówienie chodzi? Być może kupujący ukrył swój zakup lub dokonał go ktoś inny (z konta klienta)

oznacz moderatorów
apteczki24_com
#7 Wielbiciel#

kupujący:

Maks [edycja]

data sprzedaży:9 luty 2023, 22:04
 
nr oferty: 8682036559, 6313217294, 5523736534

 

 
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@apteczki24_com Jest to jak najbardziej zamówienie z tego konta (numer 3350c4d0-a8bd-11ed-9ad4-a9b9f60c7278). Sprawdziłam sytuację i na koncie nie ma śladów po włamaniu. Zamówienie jest ukryte i jeśli klient będzie chciał, to mogę je dla niego odkryć. 

Skontaktujemy się z użytkownikiem w tej sprawie. 

oznacz moderatorów
apteczki24_com
#7 Wielbiciel#

dziękuje za interwencję. Proszę powiadomić o tym fakcie również kupującego.

oznacz moderatorów
apteczki24_com
#7 Wielbiciel#

nr zamówienie : 3350c4d0-a8bd-11ed-9ad4-a9b9f60c7278

 

oznacz moderatorów