Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, że kupujący odmówił odbioru paczki pobraniowej. Po rozmowie z klientem stwierdził, że on nic u nas nie zamawiał i dlatego nie odebrał paczki. Na naszym konice widnieje jego zamówienie natomiast u niego w zakłądce moje zakupy nie ma takiego zamówienia. Czy pomoże mi ktoś to wyjaśnić co tu się zadziało :)?
- oczywiście z całej tej sytuacji jesteśmy w plecy za dwie wysyłki bo to była paczka pobraniowa!
@apteczki24_com Cześć, o które zamówienie chodzi? Być może kupujący ukrył swój zakup lub dokonał go ktoś inny (z konta klienta)
kupujący:
Maks [edycja]
@apteczki24_com Jest to jak najbardziej zamówienie z tego konta (numer 3350c4d0-a8bd-11ed-9ad4-a9b9f60c7278). Sprawdziłam sytuację i na koncie nie ma śladów po włamaniu. Zamówienie jest ukryte i jeśli klient będzie chciał, to mogę je dla niego odkryć.
Skontaktujemy się z użytkownikiem w tej sprawie.
dziękuje za interwencję. Proszę powiadomić o tym fakcie również kupującego.
nr zamówienie : 3350c4d0-a8bd-11ed-9ad4-a9b9f60c7278