Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał przesyłki na palecie łozka twierdzac ze jest uszkodzone nie spisał protokołu szkody ani nie zrobił zdjec po prostu odmowił przyjecia i tyle. Nie zadzwonił do mnie twierdzac ze ma do tego prawo. Palety jeszcze nie otrzymałem spowrotem jednak poinformowalem klienta ze powinnien odebrac pake i spisac protokol ew. Tylko spisac protokol i odeslac palete bo teraz poniesie koszty wysylek bo nikt mi za nie zapłaci. ChybA poczytał na internecie ze zle zrobił bo zaczyna pisac ze do niego zadna paleta nie przyjechała chociaz chwile wczesniej pisał ze odmowił ( wszystko przez allegrolokalnie) rozmowy nie usunie takze slad zostaje
Czy mam prawo zadać zwrotu kosztu transportu od klienta?
Uszkodzenia jesli są to pewnie jakies drobne bo zeby uszkodzic przesylke musieli by przewrocic palete
@piotrekpilat ciężka sprawa będzie. Teoretycznie powinno być, że odbiorca odbiera paczkę jak coś jest nie tak składa do Ciebie reklamacje. A wtedy ty musisz rozpatrzyć reklamie negatywnie lub pozytywnie.
Teraz jak chcesz odzyskać pieniądze za wysyłkę to jedyne możesz dochodzić swych praw w sądzie.
Nie odebrał czyli powinien być ślad u kuriera, zgłoś reklamację w firmie przewozowej>kupujący nadal może zgłosić uszkodzenie protokół> ma 7dni. Jeżeli masz to co piszesz(dowód) od kupującego że przesyłka uszkodzona to napisz mu żeby spisał protokół z kurierem, inaczej mu potrącisz za odesłanie które zawsze pokrywa kupujący>wyjątek Smart i paczkomat. Może być "wojna" z kupującym>dyskusja itd. ale jak masz dowody to musisz je przedstawić.
Kupujacy nie.ma zadnego dowodu zdjecia czy protokołu poprostu nie odebral nawet nie dal znac telefonicznie czy meilowo ze nie odebral bo paleta uszkodzona dopiero zobaczylen w zestawieniu wysylek po 3 dniach ze zwrot
@piotrekpilat Żeby spisać protokół klient musiałby paletę przyjąć. I co dalej? Magazynować, czekać aż ktoś łaskawie rozpatrzy reklamację? Jak znam życie byłaby typowa spychologia, wszyscy są bez winy, a klient zostaje ze złomem...
Postępowanie kupującego jest całkiem prawidłowe, to spedytor powinien sam sobie spisać protokół szkody skoro dostarczyli z widocznymi uszkodzeniami.
Klient nie odebrał przesylki teraz twierdzi ze wogole jej nie dostał chociaz wczesniej pisał ze nie odebral bo uszkodzona. Teraz chce odemnie potwierdzenie nadania bo inaczej nie ma.tematu z paczką. Kręci jak tylko moze wszystko pisze przez allegro wpłata była z gory
@piotrekpilat jesteś przedsiębiorcą? Czy to była sprzedaż prywatny prywatnemu?
Przedsiębiorcą
Niestety jak się uprze i założy dyskusję to nic nie zrobisz, masz jakieś dowody że zmienił zdanie? jak nie to zwróć kasę >szkoda nerwów.
No mam dowody najpierw napisał na allegro lokalnie ze nie odebrał bo było uszkodzone lozko chociaz nawet go nie rozpakował a teraz mowi ze wogole tej palety nie wyslalem wszystko pisze poprzez allegro za wysylke zaplace 480zl i ot tak mam oddac kase?
a pozniej
Więc musisz wszystko wyjaśnić i w razie problemów przedstawić dowody np: w dyskusji.
Kurier odebrał od Ciebie przesyłkę bez uwag więc była cała.
Klient nie odebrał przesyłki ponieważ była uszkodzona (jeżeli to się potwierdzi, na razie znamy wersję klienta, zdjęć uszkodzenia nie mamy) więc sam klient jej nie uszkodził.
Wychodzi na to, że przesyłka została uszkodzona w transporcie więc po jej powrocie składasz reklamację u przewoźnika, a z klientem temat zamykasz po uprzednim dogadaniu się czy woli kolejną wysyłkę czy zwrot pieniędzy. To nie jest problem klienta tylko Twój i przewoźnika. Klient nie musi informować sprzedawcy, że nie odbiera przesyłki ponieważ jest uszkodzona. To nic nie zmieni. Sprzedawca nie naprawi jej na odległość. Spisanie protokołu jest zbędne ponieważ, jak napisałem wyżej, przewoźnik odebrał przesyłkę bez zastrzeżeń więc ponosi odpowiedzialność za jej stan do czasu doręczenia jej do adresata. Takie reklamacje niestety długo trwają, ale moim zdaniem odzyskasz pieniądze za przesyłkę oraz za towar (jeżeli jest uszkodzony, bo może uszkodzenie jest tylko z zewnątrz, nie wiem w jaki sposób pakowany jest produkt).
Ale kupujący kręci, najpierw pisze że uszkodzona, później że nie dotarła!
Poczekaj aż towar wróci, otwórz go przed kamerami i zrób zdjęcia. Jak wszystko z towarem ok. to zwróć pieniądze potrącając za wycieczkę towaru w obie strony.
Mi kiedyś klient nie odebrał towaru bo w folii którą okręciłem paletę była dziurka. Stwierdził że paleta okradziona. Towar wrócił, wszystko się zgadzało. Dostał zwrot minus koszty wysyłki ale to nie była sprzedaż przez allegro. Sprawę zgłaszał do jakiś prawników ale nic nie wskórał.
@piotrekpilat A właściwie czego On teraz oczekuje, kupujący?
Towaru, kolejne wypociny kupujacego
Potrąć mu za wysyłkę palety w obie strony i zablokuj. Z takimi ludźmi szkoda czasu i nerwów się użerać 😉
@piotrekpilat zobacz czy przypadkiem kupujący nie był na AG bo może otrzymał poradę od społeczności 😆