Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej wiedząc że została wysłana zrezygnowała z odbioru.
Powiedziała tylko że przez pomyłkę kupiła i nie odbierze bo nie potrzebuje!
Ja ponoszę koszy związane z pakowaniem, wysyłka w dwie strony no i prowizja allegro.
Co mogę zrobić żeby odzyskać koszty?
Proszę o pomoc!
@szwedzkielobez Po pierwsze : po co oferujesz pobrania?? Pobranie = kłopot ( jak wyżej). Po drugie mogła zrezygnować, tyle tylko, ze przy zwrocie/rezygnacji bez podania przyczyny ( 14 dni) powinna ponieść koszty odesłania do Ciebie Jedyne co to : e-sąd. Poczytaj wątki tutaj.
@szwedzkielobez Zwróć się mailowo lub listem poleconym do kupującego o zwrot kosztów przesyłki w obie strony, jeśli nie odstąpił od umowy. Jeśli odstąpił, powinien pokryć tylko koszt powrotu przesyłki. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu i nie zwróci, pozostaje tylko sąd.
@LEW433 Niestety przez nasze prawo to co ta pani powiedziała Powiedziała tylko że przez pomyłkę kupiła i nie odbierze bo nie potrzebuje może być traktowane jako odstąpienie od umowy...