anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał przesył pobraniowej

szwedzkielobez
#7 Wielbiciel#

Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej wiedząc że została wysłana zrezygnowała z odbioru. 

Powiedziała tylko że przez pomyłkę kupiła i nie odbierze bo nie potrzebuje!

Ja ponoszę koszy związane z pakowaniem, wysyłka w dwie strony no i prowizja allegro. 

Co mogę zrobić żeby odzyskać koszty?

Proszę o pomoc! 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@szwedzkielobez Po pierwsze : po co oferujesz pobrania?? Pobranie = kłopot ( jak wyżej). Po drugie mogła zrezygnować, tyle tylko, ze przy zwrocie/rezygnacji bez podania przyczyny ( 14 dni) powinna ponieść koszty odesłania do Ciebie Jedyne co to : e-sąd. Poczytaj wątki tutaj.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@szwedzkielobez Zwróć się mailowo lub listem poleconym do kupującego o zwrot kosztów przesyłki w obie strony, jeśli nie odstąpił od umowy. Jeśli odstąpił, powinien pokryć tylko koszt powrotu przesyłki. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu i nie zwróci, pozostaje tylko sąd.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@LEW433 Niestety przez nasze prawo to co ta pani powiedziała Powiedziała tylko że przez pomyłkę kupiła i nie odbierze bo nie potrzebuje może być traktowane jako odstąpienie od umowy...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów