anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał przesyłki,zapłacił za ponowne wysłanie czy jest jakiś termin na ponowne wysłanie?

SolidProject
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

serwis-texas
#19 Nestor#

@SolidProject 

Jakiegoś zapisu w regulaminie Allegro raczej nie ma. To już powinny być wewnętrzne ustalenia między sprzedającym a klientem. Jak będziesz się bardzo ociągał to klient zawsze może otworzyć dyskusję i wyrazić tam swoje niezadowolenie a to Allegro może wziąć pod uwagę.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SolidProject nie, pozostaje tylko sprawa dogadania się z klientem . Do jakości to się nie liczy .

oznacz moderatorów

SolidProject
#7 Wielbiciel#

ok dziękuję bardzo za informację 🙂

oznacz moderatorów