anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odesłał przedmiotu

gmyru9
#1 Nowicjusz#

Klient zakupil na aukcji nr 12141801826 stół , wysłaliśmy ten stół w terminie, jednak klient zamowił indywidualny kolor stelaża grafitowya  my dostarczylismy standardowy - czarny- Zapewnilismy klienta , ze wymeinimy stelaz na wlasciwy- jest on gotowy leczw  zwiazku z okresem wakacyjnym dostawy ktore odbywaja sie tylko i wylacznie naszym firmowym transportem sa teraz rzadsze. Państwo zwrociliscie kwote za ten stół jaka załacił kupujacy- teraz kupujacy ma pelnowartosciowy stol o wartosci ponad 5000zl i srodki finansowe- To albo niech zwroci nam ten stol albo zwroccie nam te srodki bo neiw iemy co mamy robic czy dostarczac w  przeciagu 7 dni ten wlasciwy stelaz?????

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedajesz na Allegro i nie wiesz jak działa POK, regulamin, oj teraz to będzie trudno ten stół odzyskać, a środki wypłaciło Allegro w formie rekompensaty i z pewnością zwrócą się do was o zwrot, a mogą jeszcze zablokować wam konto.

oznacz moderatorów

Becia51095
#9 Pomysłodawca#

Tak zastanawiałem się nad tym systemem i niezły to trik na kradzież na słupa 🤣 lewe dane, zakup za jakaś tam kwotę w tym przypadku 5 tys i zwrot z pok 5 tys, złodziej sprzeda stół za 3 i 5 w kieszeni, wybiera kasę, likwiduje dane słupa i miesiąc zarobiony 🙂

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gmyru9, widzę, że w tej sprawie prowadzisz z nami korespondencję mejlową. Proszę Cię o cierpliwość - wkrótce otrzymasz odpowiedź. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów