Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klientka napisała, że produkt nie pasuje, klient nie zwraca towaru, minął już miesiąc, Pisaliśmy do niego i dzwoniliśmy, ale nie ma odpowiedzi, Co powinniśmy zrobić w tym przypadku? A jeśli klient zwróci nam produkt po pół roku, możemy odmówić jego przyjęcia.
@Babyhoodua Cześć. 🙂 Klient ma 14 dni od daty zakupu na odstąpienie od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie produktu. Jeśli te terminy miną, to nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu.
@ko_alka odważne stwierdzenia, wg niektórych źródeł Twoja interpretacja przepisów jest wątpliwa
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/skutek/
https://bezprawnik.pl/zwrot-pieniedzy/