anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie zwraca produktu, który mu się nie podoba

MAMY ROZWIĄZANIE!
Babyhoodua
#9 Pomysłodawca#
Dzień dobry, klientka napisała, że produkt nie pasuje, klient nie zwraca towaru, minął już miesiąc, Pisaliśmy do niego i dzwoniliśmy, ale nie ma odpowiedzi, Co powinniśmy zrobić w tym przypadku? A jeśli klient zwróci nam produkt po pół roku, możemy odmówić jego przyjęcia.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Babyhoodua Cześć. 🙂 Klient ma 14 dni od daty zakupu na odstąpienie od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie produktu. Jeśli te terminy miną, to nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów