Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient odesłał przez pomyłkę zupełnie inny towar. Wie że się pomylił, co teraz mam zrobić?
@Adrian144 Poprosić o etykietę zwrotną, czy tam jak wolisz kod nadania do jakiegoś automatu paczkowego by odesłać mu jego towar - kwestia wyłącznie dogadania z klientem.
@Adrian144 musicie się dogadać, ale za przesyłki powinien pokryć kupujący jeśli się pomylił
To jego problem żeby wysłał właściwy produkt a od ciebie odebrał błędny
tak jak mu pasuje
A co do allegro? zaraz za coś znowu mnie zbanują i stracę punkty
@Adrian144 Za co?? Piszesz że klient wie że się pomylił, zakładam że masz to na piśmie.
Jakby zwroty były płatne choćby 2 zyle jak u konkurencji to byłoby tego znacznie mniej , klientom by się nie pićkało i sam @Adrian144 nie stresowałby się teraz punktami