anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odesłał inny towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
Adrian144
#8 Zapaleniec

Witam

Klient odesłał przez pomyłkę zupełnie inny towar. Wie że się pomylił, co teraz mam zrobić?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Adrian144 Poprosić o etykietę zwrotną, czy tam jak wolisz kod nadania do jakiegoś automatu paczkowego by odesłać mu jego towar - kwestia wyłącznie dogadania z klientem.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Adrian144  musicie się dogadać, ale za przesyłki powinien pokryć kupujący jeśli się pomylił 

oznacz moderatorów
Monika__L
#18 Luminarz

To jego problem żeby wysłał właściwy produkt a od ciebie odebrał błędny 

tak jak mu pasuje 

oznacz moderatorów
Adrian144
#8 Zapaleniec

A co do allegro? zaraz za coś znowu mnie zbanują i stracę punkty

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Adrian144 Za co?? Piszesz że klient wie że się pomylił, zakładam że masz to na piśmie.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jakby zwroty były płatne choćby 2 zyle jak u konkurencji to byłoby tego znacznie mniej , klientom by się nie pićkało i sam @Adrian144 nie stresowałby się teraz punktami 

oznacz moderatorów