anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odesłał używany produkt

grzesgg
#1 Nowicjusz#

Witam, mam problem z klientem który odesłał używane buty, noszące ślady użytkowania z urwanymi metkami a jedna jest w zupełnie innym miejscu niż w oryginalnym produkcie od producenta. Klient odesłał buty praktycznie zaraz przed upływem czasu na zwrot i  domaga się całkowitego zwrotu kosztów, wg regulaminu musze przyjąć taki zwrot ewentualnie pomniejszając go o wartość zużycia butów. 

Pytanie tylko czy my nie mamy  żadnej możliwości nie przyjęcia takiego zwrotu?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, nie masz ale możesz pomniejszyć adekwatnie do zużycia.🤔 może to 1zl jak masz odpowiednie argumenty.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@grzesgg według Allegro (nie mylić z logicznym mysleniem) taki zwrot zawsze jest coś warty. Zobacz na serwisie na O czy Lokalnie w jakiej cenie są podobne używane buty i zwróć mu róznicę. Ew. wystaw buty od złotówki i za ile się sprzedadzą - tyle mu oddaj.To tylko niektóre pomysły - decyzja nalezy do Ciebie - Pamiętaj NIE możesz obniżyć zwrotu "na oko", musisz mieć jakąś "podpórkę".

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@grzesgg piszesz jako firma ?  to nie mamy możliwości odmowy zwrotu ale możesz i musisz potrącić za używanie 🙂

Art. 34. 
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował
konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt
9.

Jak się łapiesz w terminach i masz jeszcze czas 14 dni od odstąpienia na zwrot kasy, to wystaw je w licytacji od 10 zł np. na 3 czy 7 dni i jak sprzedasz oddasz tyle ile były warte ( za ile poszły ) będziesz miał wtedy realne potwierdzenie wartości oraz problem z bytami rozwiązany 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów