Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy możecie naprawić super sprzedawce?
W dyskusji po waszej informacji czy udało się rozwiązać dyskusje, klient dał że się nie udało, jak miało się udać skoro jesteśmy w trakcie i zamówienie dopiero do klienta ma przyjść dzisiaj?
Druga sprawa ponad tygodnia nie ma kontaktu z klientem, zgłosił zwrot, przesyłka nie nadana nawet, brak kontaktu nie wiemy czy udało się rozwiązać problem, co w takim przypadku? Zostaje nam czekać aż klient sam to wyłączy lub automatycznie dyskusja się zamknie po 30 dniach. Przydała by się funkcja "pomoc dla sprzedającego"
I teraz najlepsze, realizacja zamówień również problematyczna, w ciągu 30 dni mieliśmy prawie 400 zamówień z tego 20 ma status zrealizowane według waszego systemu, mimo że zamówienia dawno są u klientów, nie ma w nich dyskusji ani negatywów.
Screeny poniżej
Czy któryś z moderatorów jest w stanie coś zrobić, czy musimy czekać i znowu przechodzić weryfikacje i czekać?
@dariuszszill Cześć. 🙂 Prześlij nam proszę to zgłoszenie i login Twojego konta sprzedażowego przez ten formularz.
Przesłane 🙂