anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odesłał zniszczony zwrot

bgb2
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

klient zgłosił zwrot towaru, który przez moje niedopatrzenie był przeterminowany. W związku z tym, że poniosła go najwyraźniej ochota zemsty i każdy możliwy z czternastu  (w tym przypadku opakowań kleju super glue) opisał czarnym mazakiem "SMIEĆ". Co w tej sytuacji mam zrobić? Jaką kwotę zwrócić skoro towar do mnie nie wrócił w takim stanie jak był? IMG_3820.jpgIMG_3821.jpg

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Skoro był przeterminowany to jakie to ma znaczenie? oczywiście nieładnie zrobił, a co chcesz mu potrącić za towar przeterminowany - bo taki wysłałeś?

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

To zależy czy taki przeterminowany towar można legalnie sprzedać (po obniżonej cenie i z informacja, że jest przeterminowany). Jesli mozna to towar nie jest bezwartosciowy. Z drugiej strony klient ma prawo zwrocic towar bez opakowania 😞 Tak czy siak wg mnie klient zachował się jak ch*j.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Zwłaszcza te "ch*j" najlepiej obrazują zachowanie klienta...😁

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@bgb2 co zmienia napis ,, Śmieć ,, utylizacja będzie kosztować tyle samo , powinieneś klientowi podziękować za fatygę bo nóż ,, niedopatrzysz ,, i znowu komuś wyślesz .

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@bgb2 

1. Przepraszasz klienta.

2. Prosisz o wybaczenie i obiecujesz, że dopilnujesz, aby taka sytuacja się już nie powtórzyła.

3. Oddajesz mu pełną kwotę z ponownymi przeprosinami.

4. Klient miał rację i postąpił słusznie, czego nie rozumiesz?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@bgb2  Przede wszystkim to nie jest śmieć. Przeterminowany, zgoda, ale jeśli ciągle klei to  sądzę że znalazłby jeszcze wielu klientów po obniżonej promocyjnej cenie.

To nie jest artykuł spożywczy gdzie terminy są bardzo ważne, to zwyczajny klej.

Klient nie miał prawa tak mazać, wykazał się zwyczajnie głupotą i  na przyszłość powinien być zaliczony go klientów nieaktywnych.

Natomiast w zaistniałej sytuacji nic nie da się mu zrobić, po prostu trzeba oddać pieniądze.  Dobrego kleju jednak lepiej już mu nie wysyłać.

oznacz moderatorów

bgb2
#7 Wielbiciel#

W końcu ktoś mnie rozumie. Oczywiście środki już zostały zwrócone i za całą sytuację przeprosiłam bo to była moja wina. Ostatnia zgrzewka którą wzięłam okazała się być po terminie bo do tej pory był sprzedawany bez żadnego odzewu klienta.

 

Wydaje mi się, że klient chciał kupić jeden klej a resztę zwrócić, korzystając z darmowego zwrotu, ale ja go zaskoczyłam bardziej

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@bgb2 nie sądzę , żeby klient kupował 12 sztuk z zamiarem zwrotu 11  , tego kwiata to pół świata  ,gdzie się nie ruszysz Super Glu wisi , może z deka poniosła go fantazja  ,niemniej sprzedawcać tego dla własnego bezpieczeństwa nie powinieneś . Przerobiłem już w tym roku Sanepid z ,, polecenia ,, jednego z klientów i nie chodziło o datę ważności ani atesty .... ale nic się nie stało pomimo pond tygodniowego trzepania towaru przez 2 zawzięte aczkolwiek prywatnie całkiem sympatyczne dziewczyny .

oznacz moderatorów