
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Заказчик купил товар у нас
Номер заказа 430e06b0-b5ee-11ed-aef3-231d8f5b34a0,
доставка осуществлялась через Allegro one Box,
Но клиент получил товар сильно поврежденным,
у нас есть фотографии от клиента, показывающие повреждение продукта,
куда можно пожаловаться и вернуть деньги?
Что делать с клиентом в этом случае?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Babyhoodua sprzedałeś prywatnie czy jako firma ?
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak firma to dogadaj się z kupującym a Ty składaj reklamację do przewoźnika. W zasadzie to powinieneś wysłać kupującemu cały sprawny.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
i gdzie należy złożyć reklamację na Allegro one?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Babyhoodua to poproś klienta o protokół szkody i złóż reklamację u przewoźnika 🙂 jak nie ma lub nie spisze do 7 dni jak uszkodzeń nie było widać z zewnątrz to znaczy że przyjął produkt bez uwag 🙂 Reklamacje możesz odrzucić, ale popatrz na to szerzej, i przemyśl czy negatyw i dyskusje Ci nie zaszkodzą 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak powinien wyglądać protokół szkody kupującego?
klient napisał do mnie list i przesłał zdjęcia, to wystarczy
?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
samo to że uszkodził przewoźnik allegro oznacza że stronami jest allegro i przewoźnik, spisz z klientem protokół szkody i niech allegro sobie składa reklamację u siebie na jakość usługi

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czy możemy ubiegać się o zwrot pieniędzy od Allegro one?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Składaj do przewoźnika reklamację, przewoźnik ma 30dni ale dla Ciebie ważne jest czego oczekuje kupujący! https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/allegro-one/allegro-one-reklamacja-przesylki-przez-sprzed...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 ty oczywiście nie wiesz od czego jest pełnomocnictwo allegro? żeby załatwić sprawę za allegro pobierasz od nich pełnomocnictwo i w ten sposób całą odpowiedzialność przenosisz z allegro na siebie bo one box jest ich usługa w ich smarcie który tez jest ich usługą czyli dajesz się konkursowo wyd..ać jak po 30 dniach odrzuca ci reklamację bo tak im się uwidzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ty oczywiście wiesz że jest link i tam jest wszystko napisane, przemądrzały jesteś tylko w pisaniu.😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 wygooglaj sobie definicję pełnomocnictwa to tak trudne dla ciebie do pojęcia, ja wiem że ty każdemu kupującemu byś głębiej niż allegro dogodził na swój koszt, ale to ty sobie tak swoją firma zarządzaj, a nie dąż do standardu dymania sprzedawców na serwisie. To że regulamin allegro to ściema to nie znaczy że jest wyrocznią bo obowiązują ustawy