Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia f956ef20-9f8b-11f0-96ea-bf4f56b08af2. Klient poprosił o wysyłkę na początku przyszłego tygodnia.
Dziękuję i Pozdrawiam
@Renot wykluczyłam już Twoje zamówienie ze statystyk, więc nie będzie brane pod uwagę po nocnym przeliczeniu danych.
Dziękuję 🙂
Nie wiem dlaczego takie same problemy rozwiązuje się inaczej.
Zgłosiłem ten sam problem, zgłoszenie: 55860511
Odpowiedź na moją prośbę o wykluczenie jest negatywna!
@Jeans-net Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie. Nie zawsze decyzja jest pozytywna. Widzę, że czekasz na kolejną odpowiedź w korespondencji nr 55860511. Wkrótce powinieneś ją otrzymać.
OK.
Czyli mam rozumieć, że zasady są różne i nie ma żadnego standardu postępowania?
W zamówieniu: 72e28f11-c391-11f0-849b-bf824b9719e2 z dnia 17 listopada klient poprosił o wysyłkę 19 listopada. Dla mnie naturalne jest to, że wykluczycie zamówienie ze statystyk szybkiej wysyłki oraz terminowej wysyłki.
Podobno Allegro stoi na stanowisku, że klient jest najważniejszy, czy coś się zmieniło?
@Jeans-net Proszę, żebyś skierował to pytanie do osoby, która zajmuje się Twoim zgłoszeniem. Ona powinna Ci wyjaśnić powody swojej decyzji.
Zadałem wcześniej pytanie, dziękuje za kompletny brak odpowiedzi na nie.
Pytam tutaj, na forum publicznym, co robicie w takiej sytuacji?
Klient dokonał zakupu w poniedziałek, a prosi o wysyłkę w środę.
Dla mnie naturalnym jest, że wysylamy paczkę zgodnie z oczekiwaniem klienta w środę, a Wy wykluczacie zamówienie ze statystyk, ponieważ sprzedawca wysłał przesyłkę w terminie oczekiwanym przez klienta.
Jeśli jest inaczej, to proszę o informację.
Pytałem jeszcze, czy klient jest dla Allegro najważniejszy, brak odpowedzi dowodzi, że jednak nie.
@Jeans-net Twój przypadek był weryfikowany przez konsultantkę w korespondencji nr 55860511. Wszystkich nas obowiązują jednakowe procedury. Każdy przypadek analizowany jest indywidualnie, o czym już pisałam. Na Gadane nie oceniamy postępowania doradców, którzy obsługują zgłoszenia mejlowe. Jeśli nie jesteś zadowolony z obsługi korespondencji nr 55860511, możesz złożyć reklamację.