Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia df76a782-b43f-11f0-97ea-5722faf7666b.
Klient poprosił o wysyłkę na początku przyszłego tygodnia.
Dziękuję i Pozdrawiam
@k-kari prześlij proszę, zrzut ekranu z wiadomością od klienta (z widocznym jego loginem, numerem telefonu jeśli był to SMS) na adres spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości, podaj link do tego wątku.
Informacja z prośbą klient znajduje się w zamówieniu -> w polu wiadomość od kupującego.
Zrzut ekranu zamówienia wysłany na adres e-mail.
@k-kari faktycznie, przepraszam za niedopatrzenie! Zgłosiłam zamówienie, do wykluczenia z jakości Twojej sprzedaży. 😊