anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient twierdzi, iż nie otrzymał części zamówienia.

KrawieckieUslugi
#7 Wielbiciel#

Klient zamówił u mnie maseczki bawełniane/lniane w ilości 20 sztuk (2 rodzaje po 10 sztuk). Prawie po dwóch tygodniach wykonał zwrot podając powód „towar uszkodzony w transporcie”. Zwrócony towar nie nosił śladów uszkodzenia jedynie opakowanie wierzchnie zostało rozcięte i ponownie sklejone. Z racji tego, iż jest to towar z ograniczonym prawem do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, względy higieniczne oraz sytuację epidemiologiczną klient został poinformowany o braku możliwości zwrotu towaru. Na jego życzenie paczka została odesłana. Wszystkie zwroty są składowane (oryginalnie zapakowane) do czasu decyzji klienta o odbiorze lub odstąpienia od umowy (utylizacja produktu). Po decyzji o odesłaniu (na koszt kupującego) zawartość paczki zostaje przepakowana do nowej koperty z nowym listem przewozowym (wewnętrzne opakowanie, w którym jest towar [przeźroczysta torba foliowa] nie jest prze mnie otwierana, a w całości przekładana do nowego opakowania „zewnętrznego” [czyli zamówienie, paragon oraz podziękowanie za zakupy]). Klient natomiast twierdzi, iż po otrzymaniu zwrotu w paczce znajdowały się tylko 2 sztuki. Sprawdzałam historię zamówień wysłanych tego samego dnia i nie było tam zamówienia o tak małej ilości maseczek co uniemożliwiało taką pomyłkę w pakowaniu. Zresztą było ich tylko 4… Dodatkowo na zdjęciu, które przesłał mi klient widnieje paragon z pierwotnego zamówienia (na 20 sztuk) które w całości odesłałam, brakuje również karteczki z podziękowaniami, a w torebce są tylko 2 sztuki maseczek. Co w takiej sytuacji mogę zrobić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@KrawieckieUslugi W takiej sytuacji jego reklamację ilościową możesz uznać lub odrzucić. Jeśli uznasz, należy mu dosłać brakujące sztuki. Jeśli odrzucisz, klient może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Allegro zazwyczaj staje po stronie kupujących przy tego rodzaju sporach, więc jeśli rekompensatę kupującemu przyzna, może żądać od Ciebie zwrotu kosztów. Były tu już opisywane przypadki nawet blokady kont sprzedawców w podobnych sytuacjach.

oznacz moderatorów