anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty prowizji - Spróbuj ponownie później

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Witam.

Wczoraj kilku kupujących anulowało u Nas zamówienia. Przy trzech zamówieniach mamy problem z wypełnieniem formularza zwrotu prowizji. Przy skłądaniu wniosku pojawia się komunikat:

Wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji)

Nie udało nam się pobrać wszystkich danych niezbędnych do wyświetlenia wniosku.

Wniosek można złożyć najwcześniej po naliczeniu prowizji. W przypadku licytacji, nastąpi to po opłaceniu zamówienia przez użytkownika lub po 7 dniach od zakupu.

Spróbuj ponownie później.

 

NA liście naliczonych opłat nie ma pozycji dotyczących tych transakcji. W związku z tym mam pytanie czy allegro z góry przy anulowaniu zamówienia anulowało również prowizję czy za kilka dni jak już zapomnimy naliczą nam prowizję ponownie?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@ROE_AUTO Anulowanie zamówienia nie anuluje naliczonej prowizji. Będziesz musiał wystąpić o jej zwrot - tak było, chyba że coś się zmieniło ostatnio.

oznacz moderatorów

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

W sumie to już od poniedziałku próbuję wypełnić wnioski o zwrot prowizji i bezskutecznie. Mam nadzieję, że nie bedzie potrzeby pisać za kazdym razem e-maili do allegro w tej sprawie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ROE_AUTO sprawdź w rozliczeniach czy prowizja została naliczona . Mam to samo , ale transakcja nie figuruje w naliczonych opłatach .

oznacz moderatorów

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Tak jak napisałem wyżej

"Na liście naliczonych opłat nie ma pozycji dotyczących tych transakcji."

Tylko pytanie czy możemy już po prostu anulować zamówienia i zapomnieć o sprawie czy musimy weryfikować w przyszłości czy te opłaty nie zostaną naliczone?

Pozdrawiam

Krzysztof

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ROE_AUTO asekuracujnie zaczekaj , nie wiadomo co się stanie .

oznacz moderatorów