Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Wczoraj kilku kupujących anulowało u Nas zamówienia. Przy trzech zamówieniach mamy problem z wypełnieniem formularza zwrotu prowizji. Przy skłądaniu wniosku pojawia się komunikat:
Nie udało nam się pobrać wszystkich danych niezbędnych do wyświetlenia wniosku.
Wniosek można złożyć najwcześniej po naliczeniu prowizji. W przypadku licytacji, nastąpi to po opłaceniu zamówienia przez użytkownika lub po 7 dniach od zakupu.
Spróbuj ponownie później.
NA liście naliczonych opłat nie ma pozycji dotyczących tych transakcji. W związku z tym mam pytanie czy allegro z góry przy anulowaniu zamówienia anulowało również prowizję czy za kilka dni jak już zapomnimy naliczą nam prowizję ponownie?
Pozdrawiam
@ROE_AUTO Anulowanie zamówienia nie anuluje naliczonej prowizji. Będziesz musiał wystąpić o jej zwrot - tak było, chyba że coś się zmieniło ostatnio.
W sumie to już od poniedziałku próbuję wypełnić wnioski o zwrot prowizji i bezskutecznie. Mam nadzieję, że nie bedzie potrzeby pisać za kazdym razem e-maili do allegro w tej sprawie.
ROE_AUTO sprawdź w rozliczeniach czy prowizja została naliczona . Mam to samo , ale transakcja nie figuruje w naliczonych opłatach .
Tak jak napisałem wyżej
"Na liście naliczonych opłat nie ma pozycji dotyczących tych transakcji."
Tylko pytanie czy możemy już po prostu anulować zamówienia i zapomnieć o sprawie czy musimy weryfikować w przyszłości czy te opłaty nie zostaną naliczone?
Pozdrawiam
Krzysztof
ROE_AUTO asekuracujnie zaczekaj , nie wiadomo co się stanie .