Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 😃 mam taki problem klient wniósł o zwrot pieniedzy za towar i tierdzi ze nie otrzymał towaru mimo iż w statusie przesyłki poczty polskiej jest info że została doręczona do adresata. Co robic?
@Seashells Musisz udowodnić klientowi, że otrzymał towar. Sam status to za mało, może on być wynikiem błędu lub paczkę wydano innej osobie. Nie udowodnisz, wyślij ponownie lub oddaj pieniądze. Inaczej klient może rozpocząć spór, poprosić o pomoc Allegro i wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to często stanowi dla sprzedawcy spory problem.
Chyba nie. Przesyłki rejestrowane które widnieją jako doręczone są traktowane jako doręczone, teraz przez pandemię trochę się to skomplikowało, ale skoro doręczyli to klient powinien na własną rękę dochodzić, kto to odebrał. Miałem takie przypadki, że odbierała żona, nie przekazała mężowi i były pretensje, a potem przeprosiny.
Napisz do klienta, że przesyłka zastała doręczona, a jak zacznie dyskusję czy spór na Allegro podaj wszelkie dane przesyłki i to jest dowód doręczenia, a niech sam sobie dochodzi na własną rękę kto to odebrał, czy mąż, czy żona czy może zostawili u sąsiada jakieś pokwitowanie czy coś podobnego musi być na poczcie. Chyba w takim przypadku Allegro nie będzie robić problemów skoro na śledzeniu masz, ze dostarczono.
Chyba nie tak. Ostatnio miałem 20 dostaw do firmy różnych artykułów kurierem kupionych na Allegro, dwa razy podawałem jakiś kod co mi przeszedł SMS-em, a resztę kurierzy zostawiali od tak, bez niczego. Czy uważasz, ze teraz w tych 18-tu przypadkach gdzie nie potwierdziłem w żaden sposób że dostałem, a dostałem i widnieje jako doręczona, mogę wystąpić do kupujących, ze towar ni doszedł? A były to rożne firmy, Poczta, Inpost, UPC, DHL itd.
Poproś by zapytał domowników, sprawdził w skrzynce bądź u sąsiadach, napisz iż to ważne gdyż kradzież korespondencji musisz zgłosić na Policję i w związku z tym proszę o jego oświadczenie że ani on, ani nikt z domowników jej nie odebrał.
Poczekaj chwilę bo zwykłe nagle się odnajduje.
Zgłaszasz reklamację na poczcie polskiej i możesz oddać kasę mu kasę.
Odpowiadasz za przesyłkę do chwili doręczania, wyjaśnij to z kupującym i składaj reklamację na PP.
Masz opiekuna z poczty? On lub ona ustali kto odebrał przesylke. Przesyłki pocztowe priorytetowe i ekonomiczne mogą zostać umieszczone w skrzynce i maja status doręczone - u sąsiada tez będzie status odebrana.