Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył reklamację , że otrzymał wadliwy towar, przesłał zdjęcia, ale nie chce przesłać towar do weryfikacji. Poprosiliśmy Allegro o pomoc. Allegro dodało wpis, że musi nam odesłać wadliwy towar, ale on upiera się, żeby kurier do niego przyjechał z nowym towarem, a on odda wadliwy. Nie zgadzamy się na to bo musimy najpierw zweryfikować czy to na pewno nasz towar i czy te wady rzeczywiście są. Klient straszy sądem itd. Czy ktoś miał taką sytuację, czy rzeczywiście może nam coś zarzucić?
@extremestyle_eu Wyślij kupującemu opłaconą etykietę do zwrotu towaru a jeśli nie odeśle go to 14 dnia po złożeniu reklamacji odrzuć ją - to ważne bo jeśli nie odrzucisz z mocy prawa roszczenia kupującego zostaną uznane.
Właśnie wczoraj wysłałam do niego opłacona etykietę , ale on życzy żeby kurier do niego przyjechał tylko z towarem do wymiany, napisałam, że możemy wysłać kuriera , ale tylko do odbioru reklamacji, on się na to nie godzi...
@extremestyle_eu Jego strata 😉
Jeśli nie wykorzysta etykiety do odesłania towaru to pamiętaj o odrzuceniu reklamacji przed upływem 14 dni.
@extremestyle_eu to poczekaj 14 dni od złożenia reklamacji i odrzuć ją w dyskusji, nie ma się co stresować, pilnuj tylko terminu !
napisz kupującemu, że zgodnie z przepisami wysłałeś mu kuriera po towar i oczekujesz, że on udostępni towar do wysłania, jeżeli nie wyda Ci towaru odrzuć reklamację
- nie musisz czekać 14 dni - przepisy o tym nie mówią