anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zamrażający / przeciągający realizację zlecenia.

lepszadrukarnia
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Pytanie o podejscie do klienta który już ponad poł roku przeciąga realizację zamówienia. Koszty produkcji w poligrafii uległy znaczącym zmianom jak może cześć z Państwa zauważyło. Mamy pewnego problematycznego klienta który od poł roku z zapasem przeciaga realizacje tłumacząc, ze agencja interaktywna nie może skonczyć projektu ponieważ nie spełniają jego standardu. Chcąc przyspieszyć realizację zaproponowalismy ze samy przygotujemy projekt. Mijają kolejne tygodnie. Brak płynnej wymiany mailowej wciąż trwa po stronie klienta. Ceny wzrastaja dwukrotnie w tym czasie.

Księgowość proponuje rozwiązanie albo przyjmie Pan realizacje i akceptację projektu w pomniejszonym wymiarze albo anulujemy realizację ze względu na brak fiyznycznych mozliwośc zrealizowania zamówienia.

Klient oczywiscie po spokojnym przedstawieniu naszego stanowiska i pomysłu uniesiony krnąbrnością stwiedził ze jesli tak i allegro na to pozwoli to bedzie sie z nami sadził nawet o 100 zł przez nastepne 2 lata.

 

Jak allegro podchodzi do tego typu kontrahentów ? Czy mamy słuszność i powinnismy anulować całe zamówienie ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Agent051
#16 Inspirator#

@lepszadrukarnia Lepiej skonsultuj sprawę z prawnikiem, tutaj są tylko tacy sami użytkownicy jak ty.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak chcesz anulować zamówienie jako sprzedający, dogadaj się z kupującym a jak uważasz że należy zerwać umowę to poszukaj fachowej porady, A3dam

oznacz moderatorów

Client:102169689
#2 Obserwator#

Jeśli oddasz klientowi kasę to nie powinieneś mieć większych problemów z allegro. Komentarz klient może wystawić w ciągu 3 mcy od zawarcia transakcji, większym problemem może być dyskusja ale z mojego doświadczenia - jeśli generalnie nie masz problemów w postaci dużej ilości ocen nie polecam czy nierozwiązanych dyskusji i w toku założonej przez tego klienta dyskusji (jeśli to zrobi) rzeczowo wyjaśnisz swoje racje to allegro nie powinno się w to mieszać, a nawet jest szansa, że dzięki zwrotowi kasy nawet w przypadku, gdy klient oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną zmienią to na rozwiązaną. Co do oddania sprawy do Sądu - jako sprzedawca też możesz wycofać się z umowy z ważnych przyczyn, ciężko wyrokować nie znając w pełni sprawy ale po tym, co napisałeś nie obawiałbym się i po prostu napisał klientowi pismo, w którym wskazujesz dlaczego odstępujesz od umowy i zwracasz mu pieniądze. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

szczerze - ktoś popełnił błąd przy zawieraniu umowy

należy wpisać termin realizacji po stronie kontrahenta i tyle

można się posiłkować terminem 7 dniowym podanym w regulaminie allegro

i rozwiązać umowę

 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@lepszadrukarnia 
Nie znamy treści oferty, z której ew. mogłyby wynikać szczegółowe zobowiązania umowne Zleceniodawcy (np. dostarczenie materiałów powierzonych/projektu w określonej formie/miejscu i czasie/terminie).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

lepszadrukarnia
#7 Wielbiciel#

Chodzi o tą ofertę. https://allegro.pl/oferta/10243301976

Klient zamówił to w maju 2021 - twiedzil ze ma agencje ktora mu to realizuje caly brand wraz z calym dtp i nie potrzebuje projektu.

Pod koniec roku 2021 (paz, lis. grudz. i styczen 2022) ceny produkcji zaczely szybowac. W tym momencie cala oferta jest juz niemal 2x drozszcza bo klient zaplacil oryginalnie 570zł teraz jest to 1k zł.

Jesteśmy nawet w stanie doplacic do roznicy do ilosci 250szt tych teczek bo taka ilosc teraz to koszt (680zl) https://allegro.pl/oferta/10229468263 lub całkowicie zwrócic wplacone pieniądze i zapomnieć o całej sytuacji.

Jednak są ludzie.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@lepszadrukarnia 
Wezwij (pisemnie) Zleceniodawcę do niezwłocznego przekazania materiałów powierzonych/projektu np. pod groźbą realizacji zamówienia bez grafik (których projekt nie został dostarczony/zatwierdzony pomimo wezwania).
Wezwany powinien na wezwanie odpowiedzieć w ciągu 14 dni.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów